Pomoc techniczna

Bezpłatne wsparcie klientów przez IHD oraz mail

w zakresie oprogramowania WAPRO ERP

Techniczne wsparcie klientów w zakresie oprogramowania WAPRO ERP.
Nasi specjaliści oczekują od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16, aby służyć Państwu pomocą.

Pytania dotyczące oprogramowania mogą przesyłać Państwo przez internetowy system zgłoszeń iHD oraz e-mailem na adres: serwis.wapro@assecobs.pl.



Zasady wsparcia klientów – sezon 2019/2020

Ogólne zasady dostępu do serwisu:

  • Bezpłatne wsparcie przez IHD oraz mailowe uzyskuje Klient wersji bieżącej oraz wersji jednej wstecz tylko w okresie karencji.
  • Starsze wersje (dwie wstecz i starsze) oraz jedna wstecz po okresie karencji nie mają prawa do wsparcia serwisowego.
  • Zakup aktualizacji przywraca uprawnienia serwisowe.

Okresy karencji:

  • oprogramowanie w okresie 7 miesięcy od daty pierwszej aktywacji programu (pierwszego stanowiska).
  • wersja jedna wstecz do 31 grudnia 2019 roku.



Program Wersja
bieżąca
Wersja
jedna wstecz
Wersja
dwie wstecz

dla Windows:

WAPRO Mag
WAPRO Kaper
WAPRO Fakir
WAPRO Gang
WAPRO Best
WAPRO Analizy
WAPRO Mobile
WAPRO Aukcje
WAPRO JPK
WAPRO Fakturka
8.5x.x 8.4x.x 8.3x.x
WF-CRM odpłatne
WAPRO PPK 365 8.5x.x

dla DOS:


WF-MAG (DOS)
WF-KaPeR (DOS)
WF-GANG (DOS)
Wsparcie dla wersji DOS
jest odpłatne


 

Oferujemy 7 linii produktowych
dostosowanych do Twoich potrzeb

Pobierz demo Kup Pobierz aktualizacje