Kategoria artykułu
    Wyszukiwana fraza

    Co PPK oznacza dla pracodawców

    Ustawa z dnia 4 października 2018 roku o Pracowniczych Planach Kapitałowych (określanych dalej jako PPK) narzuca na podmioty zatrudniające pracowników nowe obowiązki. Przedsiębiorstwa zatrudniające pracowników będą zobowiązane do zorganizowania oraz obsługi wewnętrznego programu oszczędnościowego dla zatrudnionych osób, uczestników PPK. W obsłudze tego programu będą zaangażowane działy kadr i płac firm oraz ich działy księgowości.



    Pracownicze plany kapitałowe – nowe obowiązki pracodawców

    Już niedługo każdy z pracodawców będzie miał do zrealizowania nowe obowiązki związane z koniecznością umożliwienia pracownikom oszczędzania w ramach pracowniczych planów kapitałowych. Co będzie należało do tych obowiązków?


    • 1
     

    Oferujemy 7 linii produktowych
    dostosowanych do Twoich potrzeb

    Pobierz demo Kup Pobierz aktualizacje