Telefoniczna Pomoc Techniczna

Usługa umożliwiająca klientom dostęp do konsultacji telefonicznych

    Bezpłatna Telefoniczna Pomoc Techniczna (TPT)
  • Przez 30 dni od daty aktywacji nowej wersji płatnej (dla danego programu)
  • Użytkownicy WAPRO Online
  • Użytkownicy WAPRO B2B / B2C (obejmuje również pomoc dla pozostałych posiadanych programów w aktualnych wersjach)


  • Płatna Telefoniczna Pomoc Techniczna (TPT)
  • Abonament 30 (jeden abonament na wszystkie posiadane programy w aktualnych wersjach na 30 dni kalendarzowych)
  • Abonament 360 (jeden abonament na wszystkie posiadane programy w aktualnych wersjach na 360 dni kalendarzowych)

Telefoniczna Pomoc Techniczna (TPT)

Mając na celu utrzymanie wzrostu jakości usług oraz chęć zapewnienia wysokiej dostępności wsparcia technicznego, wprowadziliśmy nową usługę o nazwie „Telefoniczna Pomoc Techniczna (TPT)”

Usługa umożliwi priorytetowy dostęp do konsultacji telefonicznych posiadaczom aktualnej wersji programu, którzy wykupią abonament TPT oraz klientom, którzy zaktualizują program do wersji płatnej (przez 30 dni od daty aktywacji).

Pomoc techniczna WAPRO ERP jest obecnie dostępna dla użytkowników aktualnych wersji programu w następujących wariantach:

Bezpłatna elektroniczna pomoc techniczna 
• Obsługa zgłoszeń za pośrednictwem serwisu IHD (Internet HelpDesk) umożliwiającego rejestrację i podgląd zleceń w trybie 24h (wyższy priorytet względem zgłoszeń e-mail).
• Pomoc mailowa

Bezpłatna Telefoniczna Pomoc Techniczna (TPT)
• Dla posiadaczy nowej wersji płatnej przez 30 dni od daty aktywacji
• Dla użytkowników WAPRO Online (w zakresie aplikacji udostępnionych w usłudze WAPRO Online)
• Dla użytkowników WAPRO B2B / B2C. Dla tych użytkowników TPT obejmuje również pozostałe posiadane programy w aktualnych wersjach.

Po okresie wygaśnięcia bezpłatnej pomocy technicznej (30 dni od daty aktywacji wersji płatnej) TPT dostępne jest po wykupieniu abonamentów.

Płatna Telefoniczna Pomoc Techniczna (TPT)
Abonament 30 (dni kalendarzowych) – 129 zł netto
Abonament 360 (dni kalendarzowych) – 1299 zł netto
Jeden abonament TPT pozwala na obsługę wszystkich aktualnych programów w jednej firmie.
Wykupienie Abonamentu TPT zapewnia priorytetowe traktowanie zgłoszenia.

W ramach usługi TPT obsługiwane są tylko aktualne wersje programu.
Abonamentu TPT nie można przekazać ani udostępnić w żadnej formie.

Telefoniczna Pomoc Techniczna świadczona jest w dni robocze w godzinach 8.00-16.00 pod numerem telefonu:

22 702 89 89



Klienci, którzy zakupili nową licencję programu w okresie od 1 marca 2019 do 10 września 2019 otrzymają bezpłatnie Abonament 360


Co daje Telefoniczna Pomoc Techniczna

Priorytetowy dostęp do pomocy technicznej

Dzięki TPT Klient otrzymuje priorytetowy, telefoniczny dostęp do pomocy technicznej świadczonej przez dedykowanego specjalistę

Szybka reakcja na zgłoszenie

Możliwość bezpośredniej rozmowy ze specjalistą pozwala na szybsze ustalenie źródła problemu i ustalenie koniecznych działań.

Efektywne rozwiązywanie problemów

Dzięki wsparciu specjalisty i dobrej komunikacji możliwe jest szybsze i efektywniejsze rozwiązywanie problemów.

Prosty sposób rozliczania

Usługa jest dostępna w abonamentach na 30 i 360 dni, a jeden abonament TPT pozwala na obsługę wszystkich programów w aktualnych wersjach
w jednej firmie.

Niski koszt usługi

Przystępne ceny abonamentów oraz brak konieczności utrzymania ciągłości abonamentów ułatwiają dostęp do usługi.

Wsparcie dla usług online

TPT jest dostępna bezpłatnie dla użytkowników WAPRO Online, a dla użytkowników WAPRO B2B/B2C bezpłatna jest TPT obejmująca również pozostałe posiadane programy w aktualnych wersjach.

Dodatkowe informacje o produkcie


FAQ

Pytania i odpowiedzi

Jaka forma pomocy technicznej jest bezpłatna?
Dla kogo Telefoniczna Pomoc Techniczna jest bezpłatna?
Jaki jest koszt dostępu do Telefonicznej Pomocy Technicznej?
Które wersje programów są obsługiwane w ramach TPT?
Czy uległy zmianie dni i godziny lub numery telefonów wsparcia technicznego WAPRO ERP?
Na początku września 2019 kupiłem program. Do kiedy mam zagwarantowaną bezpłatną Telefoniczną Pomoc Techniczną?
Co w przypadku kiedy abonament TPT sie skończy, a nie potrzebuję korzystać z telefonicznej pomocy technicznej?
Mam wykupiony abonament, ale nie zaktualizowałem programu do najnowszej wersji płatnej. Czy przysługuje mi bezpłatna TPT?
Czy dla każdego programu musze wykupić oddzielny abonament?
Mam programy w aktualnych wersjach, ale skończył się okres bezpłatnej TPT. Aktywowałem nowy produkt. Co teraz obejmuje TPT?
Mam dwie firmy. Czy muszę dla każdej z nich kupować oddzielnie abonament TPT?

Zamów online lub dowiedz się więcej Masz pytania? Nasi konsultanci chętnie pomogą!
22 702 89 02 od poniedziałku do piątku w godz. 8-16

 

Oferujemy 7 linii produktowych
dostosowanych do Twoich potrzeb

Pobierz demo Kup Pobierz aktualizacje