System obsługi klienta
Telefoniczna obsługa klienta marki Asseco WAPRO oparta jest o komputerowy system Call Center z zaawansowanym systemem IVR (Interactive Voice Response). System teleinformatyczny zintegrowany jest z wewnętrznym systemem informatycznym Asseco WAPRO. Ostateczny efekt jest wynikiem współdziałania serwerów sprzętowych, komputerowej centrali telefonicznej oraz oprogramowania własnego i innych producentów. Główny trzon rozwiązania stanowią:
- Oprogramowanie "Aganik" – Asseco Business Solutions
- Oprogramowanie Asterisk – Digium, Inc.
- Oprogramowanie ERP – Asseco Business Solutions
- Oprogramowanie zarządzające licencjami – Asseco WAPRO
System wymaga wyboru z klawiatury telefonu (wybieranie tonowe): działu, identyfikacji klienta (wpisanie kodu/numeru NIP) oraz wskazania produktu lub usługi. Dzięki identyfikacji dzwoniących, system usprawnia obsługę klientów.
System usprawnia obsługę klienta. W momencie rozpoczęcia rozmowy konsultant dysponuje podstawowymi informacjami o rozmówcy (automatycznie wyświetlają się na ekranie monitora), typie używanego oprogramowania Asseco WAPRO, stanie jego licencji, treści konsultacji udzielanych w ostatnim czasie, oraz stanie przeterminowanych rozrachunków.
Uwagi dotyczące pracy systemu proszę przekazywać na adres serwis.wapro@assecobs.pl