Pomoc zdalna

Usługa zdalnego wsparcia pozwala na łączenie się za pomocą Internetu z Państwa komputerami. Dzięki temu nasi konsultanci mogą zobaczyć jak wygląda zgłaszana przez Państwa sytuacja, bezpośrednio na Państwa komputerze. Przyczynia się to do przyspieszenia obsługi Państwa zgłoszeń oraz zwiększenia skuteczności diagnozowania wykonywanego przez naszych konsultantów.


Pomoc zdalna świadczona jest w godzinach pracy Działu Pomocy technicznej.
Aby z niej skorzystać, należy posiadać dostęp do Internetu oraz zastosować się do krótkiej instrukcji:

  1. Skontaktowac się z Działem Pomocy Technicznej Asseco WAPRO
  2. W serwisie www.wapro.pl/wapro znaleźć zakładkę Pomoc techniczna/Pomoc zdalna (bieżąca strona)
  3. Kliknąć w ikonę Pomoc zdalna Sewisu Asseco WAPRO, co spowoduje uruchomienie programu do obsługi zdalnej pomocy na Państwa komputerze

  4. Po uruchomieniu aplikacji należy przeczytać zastrzeżenia i potwierdzić swoją zgodę naciskając przycisk zgadzam się

    view1.jpg

  5. Postępując zgodnie z instrukcji programu, należy podać konsultantowi swoje ID a następnie unikalne dla każdego połączenia hasło

    view2.jpg

  6. Aby przerwać połaczenia należy nacisnąć przycisk Anuluj

 

Oferujemy 7 linii produktowych
dostosowanych do Twoich potrzeb

Pobierz demo Kup Pobierz aktualizacje