Wdrożenie pakietu oprogramowania Asseco WAPRO dla it WORKS S.A.

Partner: INFOX
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów
Zobacz list referencyjny

Branża: handel internetowy, usługi, elektroniczna, teleinformatyczna,

Profil działalności klienta

Firma it WORKS S.A. jest doświadczonym dostawcą usług z zakresu utrzymania i administracji środowiskami informatycznymi użytkowników, realizującym projekty outsourcingowe dla firm z różnych branż i sektorów gospodarki.

it WORKS S.A. realizuje także projekty doradcze i wdrożeniowe, których celem jest optymalizacja zasobów informatycznych firm oraz dostarczania nowych funkcjonalności biznesowych wymagających długofalowego wsparcia i rozwoju w formie outsourcingu IT.

it WORKS S.A. (dawniej Web Inn S.A.) działa na rynku usług od 2001 roku. Od początku swojego istnienia spółka zajmowała się świadczeniem usług hostingowych i outsourcingowych w ramach Grupy ComputerLand a potem Grupy Signity. Od czerwca 2009 Web Inn S.A. działa jako niezależny podmiot gospodarczy należący do funduszu kapitałowego Enterprise Investors. Celem spółki jest dynamiczny rozwój, który realizowany jest poprzez własną sprzedaż usług oraz przejęcia spółek o podobnym zakresie działalności.

Wdrożone rozwiązania

Firma INFOX wdrożyła rozwiązania pozwalające na pełną integrację nowopowstałego sklepu internetowego z systemem WF-Mag w wersji PRESTIŻ. Gruntowna analiza potrzeb klienta umożliwiła przeprowadzenia profesjonalnego wdrożenia, które zawierało również modyfikacje programu sprzedażowego WF-Mag.
Ponadto produktem współpracy it WORKS S.A. i INFOX były wbserwisy, dzięki którym możliwa stała się bezpośrednia wymiana informacji pomiędzy serwisem internetowym a systemem Asseco WAPRO. Obecnie zamówienia składane na stronie internetowej e-sklepu wpływają bezpośrednio do programu WF-Mag, gdzie możliwa jest ich pełna obsługa. Dane klienta automatycznie dodawane są do kartoteki kontrahentów, zaś zamawiane towary są automatycznie rezerwowane przez system. Moduł zamówień został wzbogacony o dodatkowe pola, dzięki którym możliwe jest wykorzystanie takich parametrów jak: forma płatności, sposób dostawy czy informacje dotyczące statusu płatności. Dodatkowo na podstawie zamówienia wystawiany jest dokument handlowy. Zawiera on zaimplementowane pola umożliwiające uzupełnianie informacji o parametrach realizacji zamówienia takich jak: nr listu przewozowego czy status wysyłki. Każda zmiana wykonana w programie WF-Mag ma również odzwierciedlenie w e-sklepie, gdzie zmieniany jest status realizacji zamówienia oraz informacji o statusie płatności.

Istotnym atutem wdrożenia było również przeprowadzone szkolenie pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówień oraz wysyłkę towarów.

Uzyskane korzyści

Zintegrowania serwisu internetowego z programem WF-Mag w wymierny sposób usprawniło pracę personelu salonu firmowego Klienta. System działa w pełni automatycznie, zamówienia składane przez klientów e-sklepu po chwili pojawiają się w systemie WF-Mag, gdzie w prosty sposób jest możliwa ich realizacja na dokument handlowy typu faktura lub paragon. Nie ma konieczności wprowadzania danych kontrahenta, jak również wyszukiwania zamawianego towaru, jak to miało miejsce w przypadku zamówień e-mail lub telefonicznych, co jest istotną zaletą wprowadzonych modyfikacji.
Rozwiązanie eliminuje błędy wynikające z ręcznego wprowadzania danych zamówienia, jak również potrzebę stałej kontroli zamówień wpływających. Automatyczna aktualizacja informacji o stanie realizacji zamówienia i o statusie płatności eliminuje również potrzebę kontroli tych informacji, co znacznie usprawnia pracę.

Podsumowanie

Wdrożenie całego systemu pozwoliło na bezproblemowa pracę oraz ciągłe prowadzenie sklepu, co miało istotne znaczenie dla utrzymania ciągłej sprzedaży. Program WF-Mag, oprócz możliwości usprawnienia sprzedaży, pozawala również na uzyskanie szczegółowego obrazu działania firmy ułatwiając podejmowanie kluczowych decyzji.

Profil działalności klienta

Firma it WORKS S.A. jest doświadczonym dostawcą usług z zakresu utrzymania i administracji środowiskami informatycznymi użytkowników, realizującym projekty outsourcingowe dla firm z różnych branż i sektorów gospodarki.

it WORKS S.A. realizuje także projekty doradcze i wdrożeniowe, których celem jest optymalizacja zasobów informatycznych firm oraz dostarczania nowych funkcjonalności biznesowych wymagających długofalowego wsparcia i rozwoju w formie outsourcingu IT.

it WORKS S.A. (dawniej Web Inn S.A.) działa na rynku usług od 2001 roku. Od początku swojego istnienia spółka zajmowała się świadczeniem usług hostingowych i outsourcingowych w ramach Grupy ComputerLand a potem Grupy Signity. Od czerwca 2009 Web Inn S.A. działa jako niezależny podmiot gospodarczy należący do funduszu kapitałowego Enterprise Investors. Celem spółki jest dynamiczny rozwój, który realizowany jest poprzez własną sprzedaż usług oraz przejęcia spółek o podobnym zakresie działalności.

Wdrożone rozwiązania

Firma INFOX wdrożyła rozwiązania pozwalające na pełną integrację nowopowstałego sklepu internetowego z systemem WF-Mag w wersji PRESTIŻ. Gruntowna analiza potrzeb klienta umożliwiła przeprowadzenia profesjonalnego wdrożenia, które zawierało również modyfikacje programu sprzedażowego WF-Mag.
Ponadto produktem współpracy it WORKS S.A. i INFOX były wbserwisy, dzięki którym możliwa stała się bezpośrednia wymiana informacji pomiędzy serwisem internetowym a systemem Asseco WAPRO. Obecnie zamówienia składane na stronie internetowej e-sklepu wpływają bezpośrednio do programu WF-Mag, gdzie możliwa jest ich pełna obsługa. Dane klienta automatycznie dodawane są do kartoteki kontrahentów, zaś zamawiane towary są automatycznie rezerwowane przez system. Moduł zamówień został wzbogacony o dodatkowe pola, dzięki którym możliwe jest wykorzystanie takich parametrów jak: forma płatności, sposób dostawy czy informacje dotyczące statusu płatności. Dodatkowo na podstawie zamówienia wystawiany jest dokument handlowy. Zawiera on zaimplementowane pola umożliwiające uzupełnianie informacji o parametrach realizacji zamówienia takich jak: nr listu przewozowego czy status wysyłki. Każda zmiana wykonana w programie WF-Mag ma również odzwierciedlenie w e-sklepie, gdzie zmieniany jest status realizacji zamówienia oraz informacji o statusie płatności.

Istotnym atutem wdrożenia było również przeprowadzone szkolenie pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówień oraz wysyłkę towarów.

Uzyskane korzyści

Zintegrowania serwisu internetowego z programem WF-Mag w wymierny sposób usprawniło pracę personelu salonu firmowego Klienta. System działa w pełni automatycznie, zamówienia składane przez klientów e-sklepu po chwili pojawiają się w systemie WF-Mag, gdzie w prosty sposób jest możliwa ich realizacja na dokument handlowy typu faktura lub paragon. Nie ma konieczności wprowadzania danych kontrahenta, jak również wyszukiwania zamawianego towaru, jak to miało miejsce w przypadku zamówień e-mail lub telefonicznych, co jest istotną zaletą wprowadzonych modyfikacji.
Rozwiązanie eliminuje błędy wynikające z ręcznego wprowadzania danych zamówienia, jak również potrzebę stałej kontroli zamówień wpływających. Automatyczna aktualizacja informacji o stanie realizacji zamówienia i o statusie płatności eliminuje również potrzebę kontroli tych informacji, co znacznie usprawnia pracę.

Podsumowanie

Wdrożenie całego systemu pozwoliło na bezproblemowa pracę oraz ciągłe prowadzenie sklepu, co miało istotne znaczenie dla utrzymania ciągłej sprzedaży. Program WF-Mag, oprócz możliwości usprawnienia sprzedaży, pozawala również na uzyskanie szczegółowego obrazu działania firmy ułatwiając podejmowanie kluczowych decyzji.

Profil działalności klienta

Firma it WORKS S.A. jest doświadczonym dostawcą usług z zakresu utrzymania i administracji środowiskami informatycznymi użytkowników, realizującym projekty outsourcingowe dla firm z różnych branż i sektorów gospodarki.

it WORKS S.A. realizuje także projekty doradcze i wdrożeniowe, których celem jest optymalizacja zasobów informatycznych firm oraz dostarczania nowych funkcjonalności biznesowych wymagających długofalowego wsparcia i rozwoju w formie outsourcingu IT.

it WORKS S.A. (dawniej Web Inn S.A.) działa na rynku usług od 2001 roku. Od początku swojego istnienia spółka zajmowała się świadczeniem usług hostingowych i outsourcingowych w ramach Grupy ComputerLand a potem Grupy Signity. Od czerwca 2009 Web Inn S.A. działa jako niezależny podmiot gospodarczy należący do funduszu kapitałowego Enterprise Investors. Celem spółki jest dynamiczny rozwój, który realizowany jest poprzez własną sprzedaż usług oraz przejęcia spółek o podobnym zakresie działalności.

Wdrożone rozwiązania

Firma INFOX wdrożyła rozwiązania pozwalające na pełną integrację nowopowstałego sklepu internetowego z systemem WF-Mag w wersji PRESTIŻ. Gruntowna analiza potrzeb klienta umożliwiła przeprowadzenia profesjonalnego wdrożenia, które zawierało również modyfikacje programu sprzedażowego WF-Mag.
Ponadto produktem współpracy it WORKS S.A. i INFOX były wbserwisy, dzięki którym możliwa stała się bezpośrednia wymiana informacji pomiędzy serwisem internetowym a systemem Asseco WAPRO. Obecnie zamówienia składane na stronie internetowej e-sklepu wpływają bezpośrednio do programu WF-Mag, gdzie możliwa jest ich pełna obsługa. Dane klienta automatycznie dodawane są do kartoteki kontrahentów, zaś zamawiane towary są automatycznie rezerwowane przez system. Moduł zamówień został wzbogacony o dodatkowe pola, dzięki którym możliwe jest wykorzystanie takich parametrów jak: forma płatności, sposób dostawy czy informacje dotyczące statusu płatności. Dodatkowo na podstawie zamówienia wystawiany jest dokument handlowy. Zawiera on zaimplementowane pola umożliwiające uzupełnianie informacji o parametrach realizacji zamówienia takich jak: nr listu przewozowego czy status wysyłki. Każda zmiana wykonana w programie WF-Mag ma również odzwierciedlenie w e-sklepie, gdzie zmieniany jest status realizacji zamówienia oraz informacji o statusie płatności.

Istotnym atutem wdrożenia było również przeprowadzone szkolenie pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówień oraz wysyłkę towarów.

Uzyskane korzyści

Zintegrowania serwisu internetowego z programem WF-Mag w wymierny sposób usprawniło pracę personelu salonu firmowego Klienta. System działa w pełni automatycznie, zamówienia składane przez klientów e-sklepu po chwili pojawiają się w systemie WF-Mag, gdzie w prosty sposób jest możliwa ich realizacja na dokument handlowy typu faktura lub paragon. Nie ma konieczności wprowadzania danych kontrahenta, jak również wyszukiwania zamawianego towaru, jak to miało miejsce w przypadku zamówień e-mail lub telefonicznych, co jest istotną zaletą wprowadzonych modyfikacji.
Rozwiązanie eliminuje błędy wynikające z ręcznego wprowadzania danych zamówienia, jak również potrzebę stałej kontroli zamówień wpływających. Automatyczna aktualizacja informacji o stanie realizacji zamówienia i o statusie płatności eliminuje również potrzebę kontroli tych informacji, co znacznie usprawnia pracę.

Podsumowanie

Wdrożenie całego systemu pozwoliło na bezproblemowa pracę oraz ciągłe prowadzenie sklepu, co miało istotne znaczenie dla utrzymania ciągłej sprzedaży. Program WF-Mag, oprócz możliwości usprawnienia sprzedaży, pozawala również na uzyskanie szczegółowego obrazu działania firmy ułatwiając podejmowanie kluczowych decyzji.

Wdrożone oprogramowanie

WAPRO Mag

Sprzedaż
i magazyn

WAPRO Fakir

Finanse
i księgowość

WAPRO Kaper

Księga
podatkowa

WAPRO Gang

Kadry
i płace

WAPRO Best

Środki
trwałe

WAPRO Mobile

Mobilna
firma

WAPRO Fakturka

Fakturowanie

WAPRO Analizy

Analizy
wielowymiarowe

WAPRO iBusiness

Mobilne
analizy

WAPRO B2C/B2B

Sklep
internetowy

WAPRO Aukcje

Aukcje internetowe

WAPRO online

Aplikacje WAPRO ERP w chmurze
 

Oferujemy 7 linii produktowych
dostosowanych do Twoich potrzeb

Pobierz demo Kup Pobierz aktualizacje