Wdrożenie aktualizacji i rozbudowa oprogramowania Wapro ERP wspierającego funkcjonowanie firmy Interopal

Branżabudowlana, wyposażenia
PartnerIMAG
ObszarSprzedaż i magazyn, Finanse i księgowość
Wdrożenie aktualizacji i rozbudowa oprogramowania Wapro ERP wspierającego funkcjonowanie firmy Interopal

Pracujemy na oprogramowaniu Wapro ERP od dawna.

Interopal
Interopal

Profil działalności

Interopal to firmą od blisko 10 lat zajmującą się importem, dystrybucją i sprzedażą mebli. Jedną z gałęzi działalności firmy jest sklep internetowy www.meblepumo.pl. Wizją firmy jest tworzenie lepszego życia na co dzień dla wielu ludzi. Realizują ją oferując szeroki asortyment produktów wyposażenia wnętrz na platformie łatwego i bezpiecznego sklepu internetowego. Rzetelna obsługa, czytelna i przyjazna nawigacja po sklepie internetowym oraz dobra oferta to narzędzia do realizacji celu jakim jest zadowolenie klienta.

Dlaczego Wapro ERP?

Oferta programów Wapro ERP od lat świetnie odpowiada potrzebom małych i średnich firm, dzięki czemu jest sprawdzona i polecana. To wystarczający argument, by Klient zdecydował się na wybór Wapro. Niemniej znacząca była również możliwość dostosowania programu Wapro Mag w wersji Prestiż Plus do indywidualnych wymagań, pozwalając zautomatyzować wiele specyficznych czynności.

Opis wdrożenia

Prace wdrożeniowe objęły aktualizację i rozbudowę programu Wapro Mag do wersji Prestiż Plus wraz z uruchomieniem dodatkowych stanowisk. Program sprzedażowo-magazynowy został wzbogacony o dodatkowe raporty zgodnie z wymaganiami związanymi ze specyfiką pracy w firmie Interopal. Klient zdecydował się również na system finansowo-księgowy Wapro Fakir w wersji Biznes.

Korzyści

Wdrożone rozwiązanie znacznie poprawiło jakość i szybkość pracy. Dzięki indywidualnemu dostosowaniu system Wapro Mag lepiej odpowiada potrzebom użytkowników. Wiele czynności w obu programach wykonywanych jest automatycznie, co pozwala efektywniej zarządzać obowiązkami. Rozbudowa o kolejne stanowiska dała możliwość pełniejszego wykorzystania oprogramowania. Istotną korzyścią jest również pełen wsparcie i stała opieka serwisowa ze strony IMAG.

Prace wdrożeniowe przebiegły sprawnie, klient bardzo szybko mógł korzystać z zakupionych programów. Tym samym pozytywne efekty mógł odczuć praktycznie natychmiast. Wdrożenie oprogramowania i aktualizacji w firmie Interopal pozwoliło znacznie usprawnić pracę i zautomatyzować część czynności. Dzięki temu firma może jeszcze lepiej dbać o klientów i zapewnić im wyższy poziom obsługi.

Partner wdrażający: IMAG