Category Menedżer Radzi

Niniejszy artykuł rozpoczyna serię pt. "Poznaj WAPRO Aukcje" czyli serię artykułów dotyczącą nowego produktu z ekosystemu WAPRO ERP.

System WAPRO ERP przygotowany został z myślą o firmach, które prowadzą sprzedaż na portalu Allegro i chciałyby zwiększyć efektywność pracy, poprzez automatyzację zadań.

Pełna funkcjonalność programu dostępna jest na stronie produktu .

W niniejszym artykule prezentujemy w jaki sposób odbywa się rozpoczęcie pracy z programem.

  1. Aby rozpocząć pracę z programem użytkownik musi pozyskać z portalu Allegro klucz WebAPI, użytkownicy korzystający z innych aplikacji zapewne go już mają Ci, którzy dopiero rozpoczynają pracę powinni zalogować się do portalu Allegro. Po zalogowaniu należy wybrać Moje allegro > Moje konto > WebAPI > Informacje i ustawienia z sekcji po prawej stronie należy odczytać klucz z Allegro WebAPI i wprowadzić podczas tworzenia konta w programie WAPRO Aukcje.
  2. Jeśli posiadamy klucz można przystąpić do tworzenia nowego konta w aplikacji WAPRO Aukcje - system automatycznie wyświetli okno dodawania konta podczas pierwszego uruchomienia.
  3. Użytkownik powinien wprowadzić podstawowe dane konta (w tym prawidłowy login allegro, hasło oraz klucz WebAPI)
  4. Kolejny krok to wybranie atrybutów z WAPRO Mag takich jak:
    • Firma z której prowadzona będzie sprzedaż
    • Magazyn powiązany z kontem (jedno konto może obsługiwać jeden magazyn)
    • Atrybuty dla nowych klientów zakresie grupy cenowej i klasyfikacji
    • Cena jaka ma być proponowana do aukcji
    • Numer konta bankowego oraz forma płatności i czy towar ma być automatycznie rezerwowany
  5. Ostatni krok to wskazanie usług, które dodawane będą automatycznie do zamówienia powstałego z transakcji do których zostaną doliczone koszty transportu. Program umożliwia wskazanie usługi dla przesyłek objętych VAT (np. przesyłki kurierskie) oraz dla przesyłek zwolnionych (np. przesyłki poczty polskiej na standardowych ustawowych warunkach).

Po zapisaniu konta system uruchomi wstępną synchronizację konta w ramach której zostaną pobrane:

  • 1 Informacje o koncie
  • 2 Słowniki niezbędne do pracy aplikacji
  • 3 Aukcje aktualnie trwające
  • 4 Aukcje niesprzedane (ostatnie 100)
  • 5 Transakcje sprzedaży z ost. 2-3 dni

Po zakończeniu procesu synchronizacji program gotowy jest do pracy.

Zachęcamy do samodzielnego zapoznania się z możliwościami programu na stronie produktu.

Filmy
instruktażowe

Pytania
i odpowiedzi

Menedżer
radzi

Nasze
szkolenia

POZOSTAŁE PORADY MENEDŻERA: