Wspólpraca systemów

Współpraca w obszarze sprzedaży i logistyki

System WAPRO ERP współpracując ze sobą tworzą kompleksowe rozwiązanie informatyczne pozwalające sprawnie zarządzać firmą. Zaletą produktów jest ich kompatybilność, spójność oraz wzajemna kontrola współpracujących ze sobą wersji.

Zastosowanie różnych programów jednego producenta daje użytkownikowi pewność, że każdy pojawiający się problem, który dotyczy zagadnień znajdujących się „na pograniczu” dwóch lub więcej systemów, zostanie rozwiązany, nawet jeśli jest bardzo złożony i nietypowy. Rozwiązanie jest albo przewidziane w którymś z programów, albo – w ostateczności – może być przeprowadzone przez specjalistów ds. oprogramowania WAPRO ERP lub przeszkolonych partnerów handlowych na terenie całego kraju. Takiej pewności nie ma, kiedy w firmie wdrożone są systemy różnych dostawców.

Przykładem współpracy między programami jest synchronizacja danych między systemami: Sprzedaż i magazyn WAPRO Mag oraz Mobilna firma WAPRO Mobile.

Współpraca systemów WAPRO Mag i WAPRO Mobile opiera się na wzajemnej wymianie danych między bazami znajdującymi się na serwerze MS SQL. Program mobilny pobiera z bazy systemu centralnego informacje dotyczące firm, magazynów, danych asortymentowych, danych kontrahentów, cenników, siatek rabatowych oraz rozrachunków. Aplikacja wysyła natomiast wystawione dokumenty zamówień, dokumenty handlowe, magazynowe i kasowe. Synchronizacja odbywa się na życzenie użytkownika i może być wywoływana „ręcznie” lub automatycznie, zgodnie z ustalonym harmonogramem. Wymiana danych jest tak zaprojektowana od strony technicznej, że pozwala uniknąć błędów w trakcie synchronizacji spowodowanych wszelkimi usterkami łączy, które program wykorzystuje.

Zastosowanie profesjonalnych mobilnych baz danych (Sybase) daje dodatkową gwarancję niezawodności rozwiązania. Użytkownik wystawiając dokument zamówienia na palmtopie (PDA) otrzymuje pełną informacje o stanie jego zamówienia: czy zostało ono zapisane w systemie centralnym czy też wystąpił jakiś błąd i zamówienie nie zostało przyjęte. Jeśli wysyłany przez niego dokument był błędny, dodatkowo otrzymuje on pełną informację jaki był to błąd i jak powinien zostać naprawiony. Jeśli błąd nie leży po stronie użytkownika wprowadzającego zamówienie przy pomocy palmtopa (np. brak stanów na magazynie) program po uzupełnieniu stanów w systemie centralnym automatycznie wyśle ponownie dany dokument, a następnie potwierdzi ten fakt informacją przesłaną na urządzenie mobilne. Proces synchronizacji danych jest więc w pełni automatyczny i maksymalnie odciąża pracownika „mobilnego”, który w tym czasie może wypełniać inne obowiązki.

Synchronizacja danych między WF-Mag Mobile 2 a WF-Mag PRESTIŻ

Dzięki pełnej współpracy kompleksowego rozwiązania WAPRO ERP klienci otrzymują niezawodne i bezpieczne narzędzie pomagające im w codziennej pracy.

 

Oferujemy 7 linii produktowych
dostosowanych do Twoich potrzeb

Pobierz demo Kup Pobierz aktualizacje