WAPRO abStore B2B

Zintegrowana z WAPRO Mag platforma internetowa handlu hurtowego
  • Obsługa wielu magazynów
  • Obsługa cenników indywidualnych
  • Prezentacja faktur i rozrachunków
  • Moduł akcji promocyjnych
  • Wielojęzyczność i wielowalutowość

ZOBACZ PREZENTACJĘ

    Platforma WAPRO abStore B2B - łatwa współpraca biznesowa przez internet

    Internetowa współpraca biznesowa i e-sklep - WAPRO abStore B2B to nowoczesna platforma współpracy biznesowej, umożliwiająca szybkie uruchomienie i łatwe prowadzenie zarówno handlu hurtowego jak i sklepu internetowego.

    Pełna integracja z WAPRO Mag dwukierunkowa wymiana danych pozwala na zarządzanie sklepem w całości z poziomu programu magazynowo-sprzedażowego a zamówienia wystawione z poziomu WAPRO abStore pojawiają się jako zamówienia w WAPRO Mag.

    WAPRO abStore B2B jako usługa - sklep jest utrzymywany w infrastrukturze własnej (Data Center) Asseco Business Solutions i rozliczany miesięcznie w modelu abonamentowym.

    DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

    Zalety platformy handlu hurtowego WAPRO abStore B2B

    Pełna integracja z WAPRO Mag

    Pełna integracja daje gwarancję zgodności obu rozwiązań. Wykorzystanie możliwości WAPRO Mag pozwala na sprawnie i efektywnie zarządzania Platformą Biznesową B2B.

    Wielomagazynowość

    Centralne zarządzanie ofertą z wielu magazynów pozwala na lepszą kontrola nad stanami i rezerwacjami towarów a w konsekwencji na sprawniejszą współpracę z partnerami biznesowymi.

    Oferty i cenniki indywidualne

    Możliwość przygotowania dla wybranych kontrahentów i grup dedykowanych ofert i indywidualnych cenników, nałożenie ograniczeń ilościowo oraz personalizacja promocji.

    Obsługa wielu jednostek

    Dzięki obsłudze wielu jednostek w procesie zamówień Twoi dostawcy będą mogli łatwiej składać zamówienia a Ty unikniesz pomyłek w ich realizacji.

    Moduł zarządzania wyglądem

    abStore posiada unikalny, bardzo zaawansowany a zarazem przyjazny i prosty w obsłudze moduł zarządzania wyglądem sklepu - w swoim sklepie internetowym to Ty jesteś projektantem planującym jego estetykę i układ od ogółu do szczegółu

    Inteligentne wyszukiwanie

    Wysokiej klasy wyszukiwarka oferuje funkcje wyszukiwania pełnotekstowego i wielofrazowego, obsługę pomyłek i wyszukiwanie po wielu polach związanych z produktem. Dzięki temu zapewnia najszybsze i najbardziej efektywne wyszukiwanie produktów.

    Faktury i rozrachunki

    Możliwość przeglądania historii zakupów, pobierania faktur w formacie PDF oraz prezentacja informacji o rozrachunkach zapewnia lepszą współpracę z kontrahentami.

    Bezpieczne, szyfrowane transakcje

    abStore to bezpłatny certyfikat SSL lub możliwość instalacji dostarczanego przez Ciebie certyfikatu na platformie abStore. Twoim Klientom zapewniamy też bezpieczne formy płatności online a dzięki integracji z serwisami płatności powierzamy wszystkie transakcje w ręce ekspertów

    Międzynarodowość

    System umożliwia wielojęzyczną obsługę sklepu, zarówno w obszarze interfejsu użytkownika, jak i na płaszczyźnie samych danych, może obsługiwać dowolną ilość walut obcych z ręcznym bądź automatycznym zarządzaniem kursami

    Wielu zadowolonych klientów

    Nasz firma wytyczyła wysokie i konkretne wymagania stawiane produktowi informatycznemu, który ma wspierać i realizować nasze procesy biznesowe. Weryfikując oferowane rozwiązania czołowych producentów wybór stanął na oprogramowanie WAPRO ERP.

    Krzysztof Zimniak Tomy Show

    W naszej opinii oprogramowanie WAPRO ERP jest nowoczesnym i wydajnym narzędziem pozwalającym na kompleksowe zarządzanie działaniem firmy. Wsparcie i szkolenia zapewnione przez firmę X-COM pozwalają nam to narzędzie w pełni wykorzystywać

    Jan Bronicki – właściciel

    Możliwości platformy WAPRO abStore różnią się w zależności
    od wybranego wariantu

    B2C (business-to-consumer) - sklep internetowy, z ofertą kierowaną do klientów końcowych
    B2C (business-to-business) - platforma elektronicznej współpracy i handlu między firmami

    Współpraca z innymi modułami

    WAPRO abStore B2B może działać w pełnej integracji z 

    Nowe możliwości

    Handel elektroniczny staje się coraz popularniejszym kanałem sprzedaży - także pomiędzy przedsiębiorstwami. Jeśli chcesz rozwinąć swój biznes w Internecie, Asseco Business Solutions oferuje Ci swój najnowszy produkt – WAPRO abStore B2B – nowoczesną platformę usługową klasy e-commerce. Z nią szybko, łatwo i skutecznie dotrzesz z ofertą do partnerów biznesowych. Liczne udogodnienia i funkcjonalności systemu zaprocentują efektywną sprzedażą Twoich produktów, a nowoczesne rozwiązania ułatwią Ci prowadzenie i monitoring sprzedaży.

    • wygoda i oszczędność czasu
    • łatwe prowadzenie sklepu internetowego
    • niższe koszty biurowe (elektroniczna wymiana dokumentów)
    • kontrola aktualnego stanu zamówień
    • nadzór nad procesami biznesowymi

    Wielofunkcyjność i komfort

    WAPRO abStore B2B zaprojektowaliśmy z myślą o Twoim komforcie pracy. Dlatego skonsolidowaliśmy go z systemem magazynowo-sprzedażowym WAPRO Mag, by usprawnić kontrolę Twoich stanów magazynowych oraz zamówień. WAPRO abStore B2B zintegrowaliśmy też z Google Analytics, serwisami płatności, a nawet z Facebookiem. Zarządzanie architekturą, wyglądem i ofertą handlową platformy jest intuicyjne. Panel administracyjny jest przyjazdy i czytelny. Samodzielne uruchomienie i skonfigurowanie internetowej platformy współpracy z partnerami biznesowymi nie będzie problemem.

    Bogata funkcjonalność

    O przewadze konkurencyjnej WAPRO abStore B2B świadczy jego bogaty zakres funkcjonalny oraz wykorzystanie w nim najnowszych technologii informatycznych, zgodne z obowiązującymi na rynku trendami. Masz więc do czynienia z unikatowym produktem i wysokiej klasy rozwiązaniem e-commerce kierowanym do obsługi kanału B2B.

    Obsługa wielu magazynów

    Stany on-line - współpraca pomiędzy kontrahentami wymaga możliwości ciągłej weryfikacji dostępności towarów u naszego kontrahenta. Sprawdzona i rzetelna informacja o aktualnych stanach magazynowych jest podstawą udanych relacji biznesowych.

    Co zyskujesz?

    • weryfikacja dostępności towarów
    • informacja o aktualnych stanach magazynowych
    • publikowanie oferty z wielu magazynów
    • wybór miejsca zamówienia towarów

    Najbliższy magazyn

    Platforma WAPRO abStore B2B umożliwia publikowanie oferty z wielu magazynów. Dzięki temu klienci mogą zamawiać towar w oddziale, który im najbardziej odpowiada lub aktualnie posiada interesujący towar na magazynie.

    Wiele kont dla kontrahenta

    WAPRO abStore B2B umożliwia utworzenie wielu kont imiennych dla pracowników każdego klienta. Partner biznesowy otrzymuje konto główne w ramach którego tworzy subkonta. Dzięki personalizacji kont masz pełną kontrolę nad tym kto i kiedy składa zamówienia oraz do jakich funkcji w systemie ma dostęp.

    Co zyskujesz?

    • kontrola procesu zamówień
    • personalizacja
    • proste wyszukiwanie produktów
    • bezpieczeństwo transakcji

    Komfort obsługi

    WAPRO abStore B2B umożliwia szybkie wyszukiwanie produktów i bezpieczne przeprowadzenie transakcji – przez szyfrowany protokół HTTPS. WAPRO abStore B2B poda termin realizacji zamówienia.

    Personalizacja ofert

    Podczas pracy w trybie business to business często zachodzi potrzeba operowania indywidualnymi preferencjami cenowymi i warunkami handlowymi. Dopełnieniem tego procesu w systemie WAPRO abStore B2B jest moduł ofert. Pozwala on przygotować dedykowane oferty dla naszych kontrahentów, które mogą być ograniczone ilościowo, dzięki czemu można tworzyć specjalne promocje, które dotyczą wybranych ilości naszego asortymentu.

    Oferty handlowe definiowane są w sklepie b2b i mają wyższość nad wszystkimi innymi warunkami handlowymi jakie zostały wysłane z systemu magazynowego. Użytkownik może tworzyć oferty standardowe oraz dedykowane. Domyślnie oferta standardowa zawiera dostęp do wszystkich produktów sklepu, oferta indywidualna pozwala ograniczyć widoczność wybranych grup produktów tylko dla wybranych kontrahentów.

    Co zyskujesz?

    • zindywidualizowane ofertowanie
    • lepsze dopasowanie oferty do oczekiwań klientów

    Transfer cenników indywidualnych

    WAPRO abStore B2B wykonuje integrację cenników indywidualnych wynikających z polityki handlowej zdefiniowanej w systemie magazynowo sprzedażowym WAPRO Mag. Pełna integracja cen indywidualnych zdecydowanie uelastycznia proces współpracy pomiędzy firmami. Pozwala ona na zachowanie spójnej polityki cenowej firmy we wszystkich kanałach sprzedaży z jakich może korzystać nasz partner handlowy, dodatkowo właściciel firmy ma pełną kontrolę nad definiowaniem cen dla partnerów handlowych. Kontrahenci docenią indywidualną obsługę, która opiera się na historii dotychczasowej współpracy.

    Co zyskujesz?

    • integracja cenników indywidualnych z systemem WAPRO Mag dla Windows
    • elastyczne kształtowanie polityki handlowej
    • lepsza obsługa klientów
    • zadowolenie partnerów

    Informacje o fakturach

    Kokpit zarządczy WAPRO abStore B2B gromadzi faktury partnerów. Informacje o fakturach dokumentujących współpracę z kontrahentami są przesyłane bezpośrednio z systemu magazynowego WAPRO Mag dla Windows. Pozwala to przeglądać historię zakupów, jak również pobierać faktury w formacie PDF.

    Co zyskujesz?

    • szybki dostęp do dokumentów sprzedaży
    • informacja o wszystkich zakupach klienta
    • łatwa analiza historii zakupów
    • szybsza obsługa zamówień

    Kompleksowe repozytorium

    Do WAPRO abStore B2B przesyłane są zarówno faktury powstałe w wyniku złożenia zamówienia przez system informatyczny, jak również faktury ręcznie utworzone na przykład w wyniku zakupów bezpośrednio w siedzibie kontrahenta.

    Informacje o rozrachunkach

    Przejrzysta współpraca - kontrahenci korzystający z platformy WAPRO abStore B2B mogą na bieżąco, w kokpicie zarządczym, kontrolować stan swoich wzajemnych rozliczeń. Dane przesyłane są z systemu WAPRO Mag dlatego, gdy nastąpi rozliczenie rozrachunku w systemie magazynowo handlowym, kontrahent zobaczy zmianę salda w systemie B2B.

    Co zyskujesz?

    • łatwy dostęp do informacji finansowych
    • lepsza kontrola współpracy
    • wzrost zaufania pomiędzy partnerami

    Pełna informacja

    Kontrola rozliczeń pozwala na bieżąco utrzymać prawidłowe saldo rozliczeń pomiędzy współpracującymi firmami.

    Faktury i rozrachunki

    Przesłane faktury z systemu magazynowo handlowego są dostępne w kokpicie operatora platformy WAPRO abStore B2B. Dokumenty mogą być pobierane jako pliki w formacie PDF, dzięki czemu można skrócić czas oczekiwania na otrzymanie dokumentu handlowego od kontrahenta. Pozwala to zoptymalizować procesy księgowe w firmie lub przejść w tryb rozliczeń poprzez e-fakturę.

    Co zyskujesz?

    • szybsza wymiana informacji
    • uproszczenie procesu rozliczeń
    • oszczędność czasu

    Miękka windykacja

    Dostępny jest także element miękkiej windykacji – powiadomienia mailowe, jakie mogą być wysyłane do kontrahentów, informujące o zbliżającym się lub przekroczonym terminie płatności. Powiadomienia parametryzowane są w kokpicie w module Powiadomienia.

    Obsługa wielu jednostek

    Dowolna jednostka zakupu - system WAPRO abStore B2B umożliwia wprowadzanie zamówień w różnych jednostkach, dzięki czemu można szybciej wprowadzać zamówienia i łatwiej kontrolować m.in. koszty transportu.

    Co zyskujesz?

    • wybór jednostki zamówienia
    • skrócenie procesu zamówienia
    • łatwa kontrola
    • mniej pomyłek

    Mniej błędów

    Zamówienie w wybranej jednostce zostaje automatycznie przekazane do systemu magazynowego, dzięki czemu magazynier nie popełni błędu w procesie kompletacji towaru.

    Ergonomia

    Szybkie składanie zamówień - kontrahenci oczekują szybkiego i łatwego składania zamówień. Aby sprostać tym oczekiwaniom platforma WAPRO abStore B2B została rozbudowana o elastyczne i szybkie wprowadzanie zakupionych pozycji bezpośrednio w liście produktów. Pozwala to skrócić czas potrzebny na wyszukanie interesujących nas towarów, jak również poprawia ergonomię pracy użytkownika.

    Co zyskujesz?

    • ergonomiczne wprowadzanie zamówień
    • oszczędność czasu
    • szybkie wyszukiwanie produktów
    • dopasowanie wizualne do reszty organizacji

    Atrakcyjny wygląd

    Wygląd WAPRO abStore B2B można dowolnie modyfikować dopasowując go do firmowej identyfikacji kolorystycznej. Moduł zarządzania wyglądem to narzędzie łatwe i przyjazne w obsłudze.

    Obsługa limitów kupieckich

    Limit zakupów - aby prawidłowo realizować warunki kontraktów handlowych abStoreB2B integruje z systemu magazynowo handlowego informacje o limitach kupieckich kontrahenta. Dzięki temu operator sklepu B2B od razu podczas składania zamówienia informowany jest o tym, że przekroczył limit kupiecki i powinien uregulować zaległości finansowe.

    Co zyskujesz?

    • lepsza kontrola finansów
    • proste nadzorowanie transakcji
    • informacje o dostępnym finansowaniu
    • spadek nadużyć

    Stan finansów

    Informacja o limitach kupieckich kontrahenta pozwala na lepszą kontrolę finansów firmy, jak również na bieżąco informuje o zaległościach.

    Integracja zwrotna zamówień

    • wgląd do aktualnego stanu zamówień
    • łatwiejsze zarządzanie
    • łatwa weryfikacja historii zamówień
    • eliminacja błędów

    Zamówienia

    W przypadku realizacji zamówień często wprowadzane są w nich zmiany. Platforma WAPRO abStore B2B integruje zwrotnie informacje o zamówieniach. Dzięki temu operator sklepu B2B może na bieżąco weryfikować stan i historię swoich zamówień.

    Co to jest WAPRO abStore?

    WAPO abStore B2B to nowoczesna platforma usługowa dla handlu internetowego prowadzonego pomiędzy firmami (business to business – B2B). Dzięki niej uruchomienie sklepu internetowego umożliwiającego sprzedaż produktów partnerom biznesowym przebiega szybko, sprawnie i bezproblemowo. Platforma WAPRO abStore B2B jest w pełni zintegrowana z systemem WAPROMag. Oba rozwiązania wzajemnie się uzupełniają ułatwiając Ci prowadzenie biznesu. Platforma ma charakter usługowy (System as a Service – SaaS), co oznacza, że jest utrzymywana w naszej infrastrukturze (Data Center), przez co nie musisz martwić się o hosting, kopie bezpieczeństwa czy zapewnienie bezawaryjności. O to wszystko dbamy za Ciebie, a Ty możesz się skupić na swoim biznesie. Prowadzenie sklepu na platformie WAPRO abStore B2B oferujemy Ci w wygodnym modelu abonamentowym z miesięcznym modelem rozliczeń.

    • szybkie i proste uruchomienie sprzedaży dla partnerów biznesowych
    • łatwe i intuicyjne zarządzanie działalnością internetową
    • integracja z aplikacją magazynowo-sprzedażową
    • swobodne zarządzanie wyglądem i ofertą
    • współpraca z aplikacjami zewnętrznymi

    Dla kogo przeznaczony jest WAPRO abStore B2B?

    Jeśli jesteś już użytkownikiem systemu WAPRO Mag i chcesz rozszerzyć swoją dotychczasową działalność o prowadzenie platformy umożliwiającej internetową sprzedaż towarów kooperantom i innym przedsiębiorstwom - WAPRO abStore B2B jest rozwiązaniem właśnie dla Ciebie!
    System został przygotowany tak, aby maksymalnie ułatwić proces uruchomienia e-sklepu B2B i w pełni wykorzystać kompleksową synchronizację platformy z systemem WAPRO Mag.
    Dzięki integracji dwóch narzędzi tego samego producenta z łatwością obsłużysz działalność internetową i dodatkowo obniżysz koszty eksploatacji. Jednocześnie zyskujesz pewność, że obydwa systemy będą ze sobą zawsze poprawnie współpracowały, a rozwój jednego będzie szedł w parze z rozwojem drugiego.

    WAPRO abStore B2B – przewagi i korzyści

    Z WAPRO abStore B2B szybko i prosto rozpoczniesz i poprowadzisz sprzedaż w internecie. Wystarczy niewielki nakład czasu, żeby powstał sprawnie działający kanał sprzedaży online oraz narzędzie do organizacji i kontroli zaplecza magazynowo-sprzedażowego. Platforma WAPRO abStore B2B jest zintegrowana z systemem WAPRO Mag. Oba rozwiązania wzajemnie się uzupełniają ułatwiając Ci prowadzenie biznesu. Projektanci platformy zadbali o to, żeby każdy przedsiębiorca, nie posiadający specjalistycznej wiedzy informatycznej, mógł zaprojektować swój sklep B2B i zarządzać jego ofertą. Poznaj wszystkie atuty WAPRO abStore B2B.

    Pakiet WAPRO Mag i WAPRO abStore B2B to optymalne zarządzanie magazynem i sprzedażą WAPRO

    WAPRO abStore B2B i WAPRO Mag i to produkty tego samego dostawcy – Asseco Business Solutions S.A. – dzięki czemu zawsze masz gwarancję pełnej zgodności obu rozwiązań. Wykorzystanie rozbudowanych możliwości WAPRO Mag pozwoli Ci na sprawnie i efektywnie zarządzanie obecnością w Internecie, a także tradycyjnymi metodami sprzedaży.

    Korzyści

    • łatwiejsze zarządzanie ofertą
    • pełna kontrola stanów magazynowych
    • proste zarządzania całością sprzedaży
    • indywidualny poziom synchronizacji
    • pełna automatyka
    • wspólny rozwój obu aplikacji

    Pełna integracja WAPRO Mag i WAPRO abStore B2B

    Pakiet zintegrowanych rozwiązań Asseco Business Solutions umożliwia rozwinięcie biznesu – lepsze wykorzystanie aktualnych kanałów sprzedaży i bezpieczne uruchomienie nowych. Analiza całości działania firmy – obrotów, marż i zysków dostępna w jednym programie, pozwala na dokładniejszą kontrolę i lepsze planowanie rozwoju firmy. Skalowalności i duże możliwości rozwoju, dostępne liczne moduły dodatkowe i rozwiązania specjalizowane , możliwość integracji z pozostałymi produktami Asseco Business Solutions zapewniają bezpieczeństwo i gwarancję rozwoju systemu wraz z rosnącymi potrzebami rosnącej i wszechstronnie rozwijającej się firmy.

    Sprzedaż pod kontrolą

    Zakres konfiguracji połączenia platformy WAPRO abStore B2B z systemem WAPRO Mag zależy tylko od Twoich potrzeb. To Ty decydujesz, jakie elementy mają podlegać synchronizacji, a jakie mają być z niej wyłączone i zarządzane tylko z poziomu WAPRO abStore B2B. To przewaga konkurencyjna oferowanego rozwiązania, która zapewni Ci pełną elastyczność w prowadzeniu e-sklepu.

    Dzięki pełnej integracji sklepu WAPRO abStore B2B z WAPRO Mag i automatycznej wymianie danych, nowe oraz zmodyfikowane informacje są przesyłane pomiędzy systemami niemalże w czasie rzeczywistym. Dlatego zmiany dokonane w kartotece asortymentowej np. dodane zdjęcia, zmodyfikowane ceny czy opisy po stronie WAPRO Mag w ciągu kilkunastu sekund mają swoje odzwierciedlenie w e-sklepie. Również zamówienia składane przez Klientów w sklepie internetowym na bieżąco są rejestrowane w systemie sprzedażowym. Integracja działa więc w dwie strony – ze sklepu do WAPRO Mag i z powrotem.

    To pozwala w pełni kontrolować stany magazynowe, ponieważ ilość dostępnych produktów jest aktualizowana na bieżąco. Ale dzięki odpowiedniej konfiguracji można zezwolić także na sprzedaż poniżej stanu dostępnego asortymentu. Wszystko zależy od charakteru prowadzonej przez Ciebie działalności.

    Nastaw się na rozwój

    Pakiet zintegrowanych rozwiązań WAPRO ERP umożliwia rozwinięcie biznesu – lepsze wykorzystanie aktualnych kanałów sprzedaży i bezpieczne uruchomienie nowych. Analiza całości działania firmy – obrotów, marż i zysków dostępna w jednym programie, pozwala na dokładniejszą kontrolę i lepsze planowanie rozwoju firmy. Skalowalności i duże możliwości rozwoju programu WAPRO Mag, dostępne liczne moduły dodatkowe i rozwiązania specjalizowane , możliwość integracji z pozostałymi produktami Asseco Business Solutions zapewniają bezpieczeństwo i gwarancję rozwoju systemu wraz z rosnącymi potrzebami rosnącej i wszechstronnie rozwijającej się firmy.

    Wielomagazynowość

    Centralne zarządzanie ofertą z wielu magazynów w programie WAPRO Mag, lepsza kontrola nad stanami i rezerwacjami towarów, automatyczna wymiana danych z portalem WAPRO abStore B2B, pozwolą na sprawniejszą współpracę z partnerami biznesowymi.

    Korzyści

    • publikacja oferty z wielu magazynów
    • możliwość wybrania przez kontrahenta najbliższego magazynu w celu zamówienia towaru

    Jakie zyskujesz możliwości?

    WAPRO abStore B2B w odróżnieniu od wersji B2C obsługuje wiele magazynów w jednym sklepie, dzięki temu możesz publikować ofertę swoim kontrahentom z wybranych lub ze wszystkich oddziałów Twojej firmy. Dzięki temu Twoi partnerzy biznesowi będą mogli wybrać sami lokalizację z której będą chcieli nabyć towar np. tam gdzie jest odpowiednia ilość lub tam skąd łatwiej i taniej będzie im go odebrać.

    Moduł zarządzania wyglądem

    WAPRO abStore B2B posiada absolutnie unikalny, bardzo zaawansowany, a jednocześnie przyjazny i prosty w obsłudze moduł zarządzania. WAPRO abStore B2B obfituje w wiele różnorakich funkcji: administracyjnych, konfiguracyjnych, zarządczych i innych. Jako administrator platformy masz dostęp do nich wszystkich z panelu administratora, skąd możesz wygodnie z nich korzystać i dowolnie nimi sterować według własnych potrzeb. abStore jest więc pełnowartościowym narzędziem dla nowoczesnego biznesu – prostym w obsłudze i dostarczającym zaawansowanych możliwości.

    Panel administracyjny

    • przyjazny
    • intuicyjny
    • użyteczny
    • ergonomiczny
    • funkcjonalny

    Zostań projektantem

    HTML czy CSS nie muszą być Twoją mocną stroną, by sprawnie zaprojektować wygląd platformy B2B. Bez znajomości zaawansowanych technologii, tylko przy pomocy interfejsu graficznego, z łatwością dokonasz konfiguracji wyglądu niemal każdego fragmentu rozwiązania. Możesz zmienić kolorystykę dowolnych elementów, krój czy rozmiar czcionek, wstawić dowolne grafiki, ustawiać tła, obramowania czy odstępy, a wszystko to bez znajomości jakichkolwiek technologii - wszystko zmienisz samodzielnie za pomocą myszki. Z WAPRO abStore B2B bez trudu i umiejętności graficznych stworzysz efektowny pokaz slajdów eksponujący Twoje produkty, np. na stronie głównej. Wszystko to sprawia, że to Ty jesteś projektantem planującym estetykę i układ od ogółu do szczegółu

    Inteligentne wyszukiwanie

    Szybkie wyszukiwanie produktów – tego klienci sklepów internetowych oczekują najbardziej. Dlatego system abStore wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom i dostarcza wysokiej klasy wyszukiwarkę opartą na silniku indeksującym Apache Lucene. Dzięki niej system WAPRO abStore B2B zapewnia najszybsze i najbardziej efektywne wyszukiwanie produktów, z którego będziesz zadowolony zarówno Ty, jak i Twoi klienci.

    Szybko, szybciej,...

    • zaawansowany mechanizm wyszukiwania tekstowego
    • filtrowanie produktów po atrybutach
    • filtrowanie po cenie
    • filtrowanie po etykietach
    • autopodpowiadanie w wyszukiwarce tekstowej

    W mgnieniu oka

    Twój sklep internetowy oparty na WAPRO abStore B2B otrzyma w standardzie mechanizm filtrów, który dotychczas był dostępny jedynie w dedykowanych, indywidualnych rozwiązaniach. Z zaawansowanym i wysoce konfigurowalnym mechanizmem będziesz mógł budować filtry bazujące na atrybutach produktów dowolnych typów.
    Funkcje wyszukiwania pełnotekstowego i wielofrazowego, obsługa pomyłek we wpisanych frazach i wyszukiwanie po wielu polach związanych z produktem, takich jak nazwa, opis, indeks katalogowy czy wszystkie atrybuty – to wszystko sprawia, że Twoi klienci szybko znajdą to, czego szukają.

    Moduł akcji promocyjnych

    Klienci poszukują promocji i rabatów. Z WAPRO abStore B2B możesz proponować im specjalne okazje zakupowe dzięki modułowi akcji promocyjnych, który zachęci ich do zakupu, a Tobie przyniesie wymierne korzyści.
    Ponadto system daje Ci możliwość realizacji programu lojalnościowego czy partnerskiego z funkcją wysyłki newslettera i mailingu. Z WAPRO abStore B2B zorganizujesz także promocję cenową i przyznasz rabaty.
    Cały pakiet funkcji parametryzujących umożliwia sprawne zaplanowanie i przeprowadzenie takich akcji. Możliwości segmentacyjne modułu pozwalają na bardzo precyzyjne adresowanie ofert do konkretnej grupy docelowej.
    W ten sposób nie tylko proponujesz Klientom okazje zakupowe, ale także trafiasz w dziesiątkę na tarczy ich oczekiwań i potrzeb.

    Proponuj swoim klientom specjalne okazje zakupowe

    • promocje na wybrane produkty
    • rabaty na zamówienia
    • powiązanie z metodami płatności i dostawy
    • ustalanie ram czasowych akcji promocyjnych
    • kierowanie do wybranych grup klientów

    Definiuj rabaty

    WAPRO abStore B2B dostarcza Ci narzędzi do planowania rabatów. Z WAPRO abStore B2B określisz dla jakich dostaw, płatności i wysokości zamówień rabat będzie aktywny. Co więcej system WAPRO abStore B2B jest w stanie automatycznie powiadamiać o progach rabatowych i wyświetlać klientowi komunikaty typu: „Wydaj jeszcze 2.000 zł, a otrzymasz rabat 10%”. W ten sposób platforma pracuje na Twoje zyski!

    Indywidualne oferty

    Podczas pracy w trybie business to business często zachodzi potrzeba operowania indywidualnymi preferencjami cenowymi i warunkami handlowymi. Dopełnieniem tego procesu w systemie WAPRO abStore B2B jest moduł ofert. Pozwala on przygotować dedykowane oferty dla naszych kontrahentów, które mogą być ograniczone ilościowo, dzięki czemu można tworzyć specjalne promocje, które dotyczą wybranych ilości naszego asortymentu.

    Oferty handlowe definiowane są w sklepie B2B i mają wyższość nad wszystkimi innymi warunkami handlowymi jakie zostały wysłane z systemu magazynowego. Użytkownik może tworzyć oferty standardowe oraz dedykowane. Domyślnie oferta standardowa zawiera dostęp do wszystkich produktów sklepu, oferta indywidualna pozwala ograniczyć widoczność wybranych grup produktów tylko dla wybranych kontrahentów.

    Personalizowane działania

    • indywidualne warunki handlowe
    • personalizacja działań handlowych
    • przejrzyste zasady współpracy z partnerami

    Integracja cenników indywidualnych

    WAPRO abStore B2B wykonuje integrację cenników indywidualnych wynikających z polityki handlowej zdefiniowanej w systemie magazynowo sprzedażowym WAPRO Mag. Pełna integracja cen indywidualnych zdecydowanie uelastycznia proces współpracy pomiędzy firmami.

    Pozwala ona na zachowanie spójnej polityki cenowej firmy we wszystkich kanałach sprzedaży z jakich może korzystać nasz partner handlowy, dodatkowo właściciel firmy ma pełną kontrolę nad definiowaniem cen dla partnerów handlowych. Kontrahenci docenią indywidualną obsługę, która opiera się na historii dotychczasowej współpracy.

    Personalizacja działań

    • indywidualne warunki cenowe
    • personalizacja działań handlowych
    • przejrzyste zasady współpracy z partnerami

    Elastyczna polityka cenowa

    Z platformą WAPRO abStore B2B można wykorzystywać indywidualne cenniki przygotowane dla pojedynczych partnerów lub grup kontrahentów. W kokpicie zarządczym prezentowana jest lista cenników indywidualnych z możliwością przejścia do szczegółów i podglądu pozycji cennikowych.

    Użytkownicy B2B

    Każdy kontrahent może otrzymać konta dla swoich pracowników za pomocą, których będą oni realizowali zakupy w Twoim sklepie B2B . Dzięki temu masz pełną kontrolę nad tym kto złożył zamówienie w imieniu klienta oraz możesz łatwiej nawiązać kontakt z zamawiającym. Kupujący z kolei otrzymuje pełną kontrolę nad tym kto i w jaki sposób zamawia towary w Twojej firmie.

    Dlaczego warto?

    • lepsza kontrola osób składających zamówienia
    • łatwiejszy kontakt z zamawiającym

    Operatorzy B2B

    Dla swoich pracowników możesz tworzyć konta operatorów B2B, którzy mogą logować się do kokpitu i zarządzać procesem składania zamówień za pomocą kokpitu administracyjnego sklepu B2B.

    Dokumenty sprzedaży

    WAPRO abStore B2B w przejrzysty sposób udostępnia dokumenty zintegrowane z WAPRO Mag dokumenty - faktury, zamówienia, rozrachunki, a także informacje o dostępnym limicie kupieckim, a nawet narzędzia do „miękkiej” windykacji przeterminowanych należności. Kopie faktur można pobierać w wygodnym formacie PDF.

    Kontrola współpracy

    • łatwy i szybki dostęp do dokumentów
    • kompletne informacje na temat współpracy
    • łatwa analiza historii zakupów
    • szybsza obsługa zamówień

    Przeterminowane płatności

    Dostępny jest także element miękkiej windykacji – powiadomienia mailowe, jakie mogą być wysyłane do kontrahentów, informujące o zbliżającym się lub przekroczonym terminie płatności.

    Międzynarodowość

    Platforma WAPRO abStore B2B to Twoje okno na świat. System nie ogranicza się wyłącznie do jednego języka, ale umożliwia wielojęzyczną obsługę, zarówno w obszarze interfejsu użytkownika, jak i na płaszczyźnie samych danych. Ponadto WAPRO abStore B2B może obsługiwać dowolną ilość walut obcych z ręcznym bądź automatycznym zarządzaniem kursami.

    Wiele możliwości

    • prowadzenie sprzedaży za granicą
    • łatwe rozliczanie w obcych walutach
    • wyszukiwanie produktów w różnych językach

    Nowe rynki

    Swoją ofertę możesz z powodzeniem kierować do odbiorców z każdego kraju na świecie, a tym samym otworzyć się na zagraniczny rynek sprzedaży.

    Usługi

    Wiemy, że sukces wdrożenia zależy nie tylko od funkcji danej aplikacji. Dysponujemy obszerną wiedzą na temat tego, jak maksymalnie wykorzystać możliwości systemu WAPRO abStore B2B. W tym celu konieczna jest nie tylko instalacja (a w przypadku WAPRO abStore B2B uruchomienie) aplikacji, ale też odpowiednia jej konfiguracja oraz odwzorowanie w programie wybranych procesów biznesowych. Wiele firm popełnia niestety różnorakie błędy konfiguracyjne lub zatrzymuje się na podstawowym poziomie funkcjonalności. Nie musisz dzielić ich losu. Oferujemy Ci profesjonalne wsparcie, dzięki któremu wykorzystasz możliwości WAPRO abStore B2B w 100%. Dlatego też umożliwiamy Ci dostęp do certyfikowanych partnerów marki WAPRO ERP, gotowych pomóc Ci w procesie uruchomienia i prowadzenia Platformy Biznesowej WAPRO abStore B2B Gdy tylko zechcesz skorzystać z naszej pomocy – jesteśmy do Twoich usług.

    • szybkie i proste uruchomienie systemu
    • łatwe prowadzenie sklepu internetowego
    • integracja z aplikacją magazynowo-sprzedażową
    • zarządzanie wyglądem sklepu i ofertą
    • współpraca z aplikacjami zewnętrznymi

    Integracja, konfiguracja i usługi graficzne

    WAPRO abStore B2B to narzędzie, które obsługuje się prosto i intuicyjnie. Jednak nasze wsparcie techniczne da Ci pewność, że Twój WAPRO abStore B2B działa na maksymalnych obrotach. W zestawie oferowanych przez nas usług znajdziesz bogaty wybór usług integracyjnych, konfiguracyjnych, a także graficznych, dzięki którym Twoja Platforma Biznesowa WAPRO abStore B2B będzie funkcjonowała prawidłowo i zgodnie oczekiwaniami Twoim i Twoich Partnerów biznesowych.


    Integracja - Connector Client

    Aby dwukierunkowa wymiana danych między Twoim programem sprzedażowym WAPRO Mag a WAPRO abStore B2B przebiegała skutecznie i automatycznie, niezbędna jest prawidłowa integracja platformy WAPRO abStore B2B z systemem WAPRO Mag. Dlatego oferujemy Ci możliwość instalacji najwyższej jakości aplikacji integracyjnej – Connector Client. Ten pomost między działającym lokalnie programem WAPRO Mag a WAPRO abStore B2B, umieszczonym na serwerze poza siedzibą Twojej firmy, sprawi, że kartoteki, zamówienia czy zmiany statusów będą błyskawicznie przesyłane na linii WAPRO abStore B2B – system WAPRO Mag. W efekcie to rozwiązanie znacznie ułatwi Ci organizację i prowadzenie biznesu w sieci.

    Twoje profity:

    • praca z wysokiej klasy narzędziem integracyjnym – aplikacją Connector Client
    • sprawny transfer danych między e-sklepem a programem sprzedażowym
    • pełna automatyzacja i dwukierunkowy przesył informacji

    Konfiguracja portu statycznego dla serwera SQL

    Port, pod którym dostępne będzie połączenie zewnętrzne z serwerem SQL, jest niezbędny do transferu informacji – na przykład zamówień ze sklepu internetowego bezpośrednio do bazy WAPRO Mag. Z przyjemnością udzielimy Ci pomocy przy tej konfiguracji.

    Konfiguracja wyjątków w zaporach sieciowych (software/hardware)

    Standardowa sieć komputerowa z dostępem do Internetu z reguły jest zabezpieczona jakimś rodzajem zapory sieciowej (firewall). Najczęściej jest to firewall wbudowany w router lub zapora programowa zainstalowana na komputerze, który pełni funkcję routera (bramki internetowej). W obu przypadkach oferujemy Ci wsparcie w zakresie odpowiedniego przekierowania portu zewnętrznego na port wewnętrzny, by możliwa była komunikacja e-sklepu z serwerem SQL.

    Konfiguracja danych uwierzytelniających w Connector Client

    Podczas integracji WAPRO abStore B2B z programem WAPRO Mag niezbędne jest podanie w aplikacji Connector Client danych dostępowych (identyfikator i hasło), które są generowane w procesie rejestracji nowej instalacji WAPRO abStore B2B. Dzięki temu możliwa jest jednoznaczna identyfikacja konta użytkownika WAPRO abStore B2B oraz ukończenie konfiguracji połączenia WAPRO abStore B2B z WAPRO Mag. Również w tym zakresie chętnie udzielimy Ci fachowej pomocy.

    Konfiguracja magazynu

    Właściwe uzupełnianie kartotek czy prawidłowe funkcjonowanie Twojego e-sklepu zależą od wielu czynności konfiguracyjnych magazynu, które należy wykonać w systemie WAPRO Mag. Poznaj wszystkie możliwości i skorzystaj z naszych usług, by przeprowadzić poniższe operacje w odpowiedni sposób.

    Korzyści:

    • wsparcie specjalistów przy konfiguracji magazynu po stronie systemu WAPRO Mag
    • sprawne uruchomienie i prężne działanie witryny sklepowej

    Konfiguracja statusów zamówień, kosztów dostaw i cennika

    Aby klient widział cenę dostawy w swoim koszyku oraz na potwierdzeniu zamówienia, w aplikacji WAPRO Mag musisz określić, który artykuł z kartoteki asortymentowej ma pełnić funkcję kosztu dostawy. Podobnie statusy zamówienia to cenna informacja dla klienta. Gdy prawidłowo skonfigurujesz tę funkcję, Twój kontrahent otrzyma wiadomość e-mail z komunikatem, że jego zamówienie zostało „zapłacone” bądź jest „gotowe do wysyłki”. Z kolei skonfigurowanie osobnej rubryki cenowej pozwoli zróżnicować ceny dla sklepu stacjonarnego i internetowego. Bazowanie na mechanizmie cen zależnych (procentowo lub kwotowo) w programie WAPRO Mag umożliwi Ci natomiast kształtowanie cen w sklepie jedynie za pomocą zmiany ceny podstawowej. W zakresie wszystkich tych działań służymy Ci pomocą.

    Konfiguracja kategorii towarowych i asortymentu

    Gdy zdefiniujesz kategorie towarowe w bazie WAPRO Mag, będą one transferowane do sklepu internetowego. Odpowiednia konfiguracja kategorii towarowych zapewni Twoim Klientom dostęp do czytelnie zaprezentowanej oferty, a Tobie – łatwe zarządzanie asortymentem sklepu. Z kolei gdy posiadasz artykuły, których nie chcesz prezentować na stronie www sklepu (np. poprzednie wersje i modele), oferujemy Ci możliwość skonfigurowania bazy asortymentowej tak, aby tylko wskazane przez Ciebie artykuły były widoczne w ofercie.

    Podpięcie zdjęć do produktów i pomoc w ich formatowaniu

    Galeria fotografii produktów prezentowanych w e-sklepie zasilana jest bezpośrednio z bazy programu WAPRO Mag. Aby Klient mógł obejrzeć zdjęcia asortymentu, najpierw musisz je wgrać do kartoteki programu magazynowo-sprzedażowego. Nie musisz ograniczać się do jednego zdjęcia produktu – możesz wgrać ich wiele i prezentować na stronie dowolnie wybrane fotografie. Musisz jednak pamiętać o zapisaniu zdjęć w bazie programu, a nie w folderach na dysku oraz o odpowiedniej jakości i wielkości plików. Sięgnij po te niewielkie, aby szybko się ładowały. Zadbaj jednak o ich jakość, aby były atrakcyjne wizualnie. Zarówno przy formatowaniu zdjęć, jak i przy podpinaniu ich do produktów możesz liczyć na nasze wsparcie.

    Konfiguracja atrybutów produktów oraz import opisów produktowych

    Gwarancją sprawnego wyszukiwania produktów na stronie e-sklepu jest odpowiednia konfiguracja ich atrybutów (cech). Dzięki temu rozwiązaniu Klient łatwiej pozna Twoją ofertę, a Ty bez trudu skatalogujesz asortyment. W polach dodatkowych programu WAPRO Mag możesz zamieścić aż do 10 cech produktu (kolor, marka, rozmiar itp.). Możesz też skorzystać z naszych usług przy konfiguracji atrybutów, a także przy przygotowywaniu opisów produktów. Krótsze opisy (poniżej 1000 znaków) polecamy tworzyć w bazie WAPRO Mag. Natomiast dłuższe łatwiej będzie zapisać i formatować bezpośrednio w edytorze wbudowanym w sklep internetowy WAPRO abStore B2C.

    Konfiguracja odrębnego magazynu dla sklepu internetowego i zasilanie magazynów asortymentem

    Jako jedna firma możesz zdecydować się na prowadzenie wielu e-sklepów – zróżnicowanych pod względem asortymentu czy grup docelowych. Z naszą pomocą skutecznie wydzielisz dla nich osobne magazyny, by sprawniej zarządzać ich ofertą oraz kontrolować spływające zamówienia. W kwestii zasilania magazynów również możemy Cię wesprzeć. Warto bowiem przesyłać towary wraz ze stanami magazynowymi, co umożliwi prezentację dostępności produktów w e-sklepie i zabezpieczy Cię przed brakiem dostępności w przypadku prowadzenia równoległej sprzedaży innymi kanałami. Z kolei synchronizacja danych w magazynie już na etapie konfiguracji może ustrzec Cię przed koniecznością zatrzymania pracy sklepu w celu uporządkowania oferty (ceny, opisy, zdjęcia).

    Konfiguracja uprawnień

    Zadowolenie Twoich klientów rośnie wprost proporcjonalnie do wzrostu jakości obsługi ich zamówień. Aby każdy klient otrzymał zamówiony przez siebie towar w odpowiednim czasie i bez zbędnych pomyłek, oferujemy Ci możliwość konfiguracji stanowisk użytkowników odpowiedzialnych za zamówienia oraz wskazanie zakresu ich uprawnień w systemie WAPRO Mag. Dzięki temu zakres obowiązków poszczególnych pracowników zostanie właściwie określony, a obsługa zamówień przebiegnie sprawnie i efektywnie.

    Co zyskujesz?

    • właściwą organizację pracy i przypisanie użytkowników do konkretnych zadań
    • lepszą organizację w WAPRO abStore B2B i sprawną realizację zamówień

    Konfiguracja stanowisk

    Lepszej organizacji Twojego e-sklepu służy wskazanie w systemie WAPRO Mag użytkowników odpowiedzialnych za obsługę zamówień. Dzięki temu zamówienia ze sklepu internetowego spływające do bazy programu WAPRO Mag będą od razu przypisywane do wskazanego użytkownika. Ten z kolei zyska możliwość wprowadzania zmian statusów zamówień i otrzyma dostęp do narzędzi służących ich sprawnej realizacji. Wszystko po to, aby Twoi klienci byli w pełni zadowoleni z jakości obsługi zamówień. Aby konfiguracja przebiegła w prawidłowy sposób, możesz skorzystać z naszych usług w tym zakresie.

    Konfiguracja uprawnień systemowych użytkowników

    Uprawnienia systemowe w WAPRO Mag może zyskać kilku użytkowników po Twojej stronie. Jednak, gdy Twój e-sklep przynależy do tego samego magazynu co pozostała sprzedaż, warto wskazać w systemie WAPRO Mag zakres uprawnień poszczególnych użytkowników. Dzięki temu zminimalizujesz ryzyko pomyłki przy realizacji zamówień oraz zyskasz pewność, że konkretne dane i dokumenty zawsze trafią do właściwej osoby. Z naszą fachową pomocą konfiguracja uprawnień systemowych poszczególnych użytkowników będzie przebiegała bez zarzutu.

    Konfiguracja sklepu

    Powiązanie e-sklepu z magazynem, przygotowanie contentu czy opracowanie architektury informacji i wyglądu podstron to zadania, którym musisz sprostać przed oficjalnym startem Twojego e-sklepu w sieci. Nie musisz jednak podejmować się ich zupełnie samodzielnie i bez fachowego wsparcia. W ramach naszych usług oferujemy Ci kompleksowe doradztwo, a także aktywną pomoc na każdym etapie powstawania sklepu on-line. W efekcie zyskujesz pewność, że każdy element Twojego serwisu działa jak w szwajcarskim zegarku – niezawodnie i profesjonalnie.

    Korzyści:

    • wsparcie wykwalifikowanych specjalistów na każdym etapie powstawania sklepu
    • prawidłowe połączenie e-sklepu z magazynem w bazie WAPRO Mag
    • wykonane prace skonfrontowane z opiniami i poradami fachowców
    • debiut sklepu on-line w sieci zwieńczony pełnym sukcesem

    Integracja – rejestracja sklepu dla wybranego magazynu

    E-sklep i magazyn muszą być ze sobą ściśle powiązane, by Twoja sprzedaż w sieci przebiegała bez zarzutu. W tym celu po stronie aplikacji WAPRO Mag w module konfiguracyjnym musisz powiązać sklep z odpowiednim magazynem w bazie programu magazynowo-sprzedażowego. Tę czynność wykonasz z łatwością i samodzielnie, gdyż kreator konfiguracji – jak najlepszy przewodnik – poprowadzi Cię przez wszystkie etapy ustawiania parametrów współpracy programu WAPRO Mag i Platformy Biznesowej WAPRO abStore B2B A w przypadku jakichkolwiek problemów i wątpliwości podczas działań integracyjnych zawsze możesz skorzystać z usługi telefonicznego wsparcia ze strony naszych specjalistów.

    Inicjalne uruchomienie sklepu

    Odpowiednia organizacja i prawidłowe uruchomienie e-sklepu poprzedza wykonania szeregu czynności, dzięki którym debiut Twojej platformy sprzedażowej w Internecie będzie prawdziwym sukcesem. By start sklepu on-line przebiegł sprawnie i bez potknięć, możemy przeprowadzić dla Ciebie działania konfiguracyjne i parametryzacyjne serwisu, jak również wesprzeć Cię w zakresie przygotowania treści i dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia sprzedaży w sieci.

    Oferowane przez nas usługi obejmują:

    • opracowanie treści do stron informacyjnych, takich jak: regulamin, polityka prywatności, koszty dostawy, gwarancje, serie, kontakt, pomoc (doradztwo lub wykonanie);
    • przygotowanie projektu architektury informacji;
    • konfiguracja wyglądu/układu poszczególnych stron serwisu – szablony, liczba kolumn, rodzaje czcionek itp.;
    • spersonalizowanie układu poszczególnych podstron serwisu (usługa nie obejmuje modyfikacji layout’u graficznego);
    • opracowanie zasad kategoryzacji kartotek produktów oraz Klientów (doradztwo lub wykonanie);
    • doradztwo w zakresie konfiguracji kampanii promocyjnej w systemie;
    • pomoc w wyborze firmy kurierskiej spośród partnerów współpracujących z nami na preferencyjnych stawkach;
    • dodatkowo: audyt poprawności konfiguracji, przygotowania i wykonania e-sklepu przed jego komercyjną premierą;
    • dodatkowo: pakiet szkoleń i zdalnych konsultacji poświęconych możliwościom panelu administracyjnego abStore.

    Usługi graficzne

    Twój sklep internetowy spotka się z zainteresowaniem użytkowników, gdy obok licznych funkcjonalności i intuicyjnej obsługi, przykuje ich uwagę również atrakcyjną szatą graficzną. Dlatego szeroki wachlarz naszych usług przewiduje także różnorakie usługi graficzne – począwszy od podstawowych, przez rozszerzone, aż po indywidualne rozwiązania – by nadać Twojemu e-sklepowi wyjątkowy, a jednocześnie zgodny z Twoimi oczekiwaniami i preferencjami wygląd.

    Twoje profity:

    • atrakcyjny wizualnie e-sklep
    • szeroki pakiet usług graficznych, od podstawowych po indywidualne
    • e-sklep przyciągający uwagę klientów wyjątkowym wyglądem

    Pakiet podstawowy

    W ramach pakietu usług podstawowych oferujemy Ci pomoc w wykorzystaniu „Modułu Zarządzania Wyglądem” abStore. Dzięki temu dowolnie zmodyfikujesz szatę graficzną Twojej witryny sprzedażowej w ramach standardowo dostępnych szablonów.

    Pakiet rozszerzony

    Jeśli Twoje oczekiwania wobec graficznej oprawy e-sklepu wykraczają poza zestaw standardowych szablonów, oferujemy Ci możliwość zdefiniowania własnego arkusza stylów CSS. W ten sposób nowe moduły graficzne staną przed Tobą otworem.

    Indywidualny projekt graficzny serwisu

    Dostęp do rozwiązań niestandardowych również jest w zasięgu Twoich możliwości. Gdy zdecydujesz się na indywidualny projekt graficzny Twojego serwisu, we współpracy z agencją kreatywną przygotujemy dla Ciebie niepowtarzalny i zgodny z Twoimi preferencjami layout e-sklepu.

    Wykonanie dodatkowych materiałów graficznych

    Wygląd swojego sklepu internetowego możesz modyfikować w dowolny sposób. Wszystko to dzięki oferowanej przez nas usłudze wykonania dodatkowych elementów graficznych. Jeśli okaże się, że potrzebujesz nowych przycisków, ikon, logotypów, bannerów reklamowych lub tła, możemy przygotować je na Twoje życzenie.

    abStore B2B - przykładowe wdrożenia platformy e-commerce

    abStore - Przykładowe wdrożenia platformy e-commerce

    Filmy instruktażowe WAPRO abStore B2B

    Szukaj wśród filmów

    Webinarium abStore B2B Webinarium abStore B2B

    Webinarium abStore Webinarium abStore

    • 1
    Prezentuj faktury online swoim kontrahentom
    Automatyzacja zarządzania aukcjami Allegro za pomocą WAPRO abStore
    Przygotuj swój sklep internetowy do nowej ustawy o prawach konsumenckich!
    Poznaj różnice WAPRO abStore B2C i B2B
    • 1

    Historia zmian w wersjach platformy WAPRO abStore

    abStore

    Zamów online lub dowiedz się więcej Masz pytania? Nasi konsultanci chętnie pomogą!
    22 702 89 02 od poniedziałku do piątku w godz. 8-16

     

    Oferujemy 7 linii produktowych
    dostosowanych do Twoich potrzeb

    Pobierz demo Kup Pobierz aktualizacje