WAPRO B2C

Platforma e-commerce umożliwiająca tworzenie sklepów internetowych
w pełni zintegrowana z programem WAPRO Mag
  • Integracja z platformą Allegro
  • Moduł zarządzania wyglądem 
  • Inteligentna wyszukiwarka
  • Moduł akcji promocyjnych
  • Wielojęzyczność i wielowalutowość

ZOBACZ PREZENTACJĘ


B2C (business-to-consumer) - sklep internetowy, z ofertą kierowaną do klientów końcowych
B2B (business-to-business) - platforma elektronicznej współpracy i handlu między firmami

    Platforma handlowa umożliwiająca szybkie uruchamianie i łatwe prowadzenie sklepów internetowych

    Nowy kanał sprzedaży – sklep internetowy - WAPRO B2C to rozwiązanie dla użytkowników systemu WAPRO Mag, chcących rozszerzyć swoją dotychczasową działalność handlową, przygotowane tak aby ułatwić proces zakładania sklepu oraz w pełni wykorzystać integrację rozwiązań.

    Pełna integracja z WAPRO Mag- dwukierunkowa wymiana danych pozwala na zarządzanie sklepem w całości z poziomu programu magazynowo-sprzedażowego, a zamówienia i zakończone aukcje Allegro rejestrowane w WAPRO B2B pojawiają się jako zamówienia w WAPRO Mag.

    WAPRO B2C jako usługa - sklep jest utrzymywany w infrastrukturze własnej (Data Center) Asseco Business Solutions i rozliczany miesięcznie w modelu abonamentowym.

    DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

    Zalety platformy WAPRO B2C

    Pełna integracja w WAPRO Mag

    Pełna integracja daje gwarancję zgodności obu rozwiązań. Wykorzystanie możliwości WAPRO Mag pozwala na sprawnie i efektywnie zarządzania również sklepem internetowym i aukcjami Allegro.

    Integracja z Allegro

    Teraz szybko stworzysz swoje aukcje na bazie oferty produktowej e-sklepu oraz nadasz im wyjątkowy wygląd idący w parze z wyglądem Twojego sklepu.

    Moduł zarządzania wyglądem

    WAPRO B2C posiada unikalny, bardzo zaawansowany a zarazem przyjazny i prosty w obsłudze moduł zarządzania wyglądem sklepu - w swoim sklepie internetowym to Ty jesteś projektantem planującym jego estetykę i układ od ogółu do szczegółu.

    Inteligentne wyszukiwanie

    Wysokiej klasy wyszukiwarka oferuje funkcje wyszukiwania pełnotekstowego i wielofrazowego, obsługę pomyłek i wyszukiwanie po wielu polach związanych z produktem. Dzięki temu zapewnia najszybsze i najbardziej efektywne wyszukiwanie produktów.

    Bezpieczne, szyfrowane transakcje

    WAPRO B2C to bezpłatny certyfikat SSL lub możliwość instalacji dostarczanego przez Ciebie certyfikatu na platformie WAPRO B2C. Twoim Klientom zapewniamy też bezpieczne formy płatności online a dzięki integracji z serwisami płatności powierzamy wszystkie transakcje w ręce ekspertów.

    Międzynarodowość

    System umożliwia wielojęzyczną obsługę sklepu, zarówno w obszarze interfejsu użytkownika, jak i na płaszczyźnie samych danych, może obsługiwać dowolną ilość walut obcych z ręcznym bądź automatycznym zarządzaniem kursami.

    Wielu zadowolonych klientów

    Nasz firma wytyczyła wysokie i konkretne wymagania stawiane produktowi informatycznemu, który ma wspierać i realizować nasze procesy biznesowe. Weryfikując oferowane rozwiązania czołowych producentów wybór stanął na oprogramowanie WAPRO ERP.

    Krzysztof Zimniak Tomy Show

    W naszej opinii oprogramowanie WAPRO ERP jest nowoczesnym i wydajnym narzędziem pozwalającym na kompleksowe zarządzanie działaniem firmy. Wsparcie i szkolenia zapewnione przez firmę X-COM pozwalają nam to narzędzie w pełni wykorzystywać

    Jan Bronicki – właściciel

    Możliwości platformy WAPRO B2C / B2B różnią się
    w zależności od wybranego wariantu

    B2C (business-to-consumer) - sklep internetowy, z ofertą kierowaną do klientów końcowych
    B2B (business-to-business) - platforma elektronicznej współpracy i handlu między firmami

    Współpraca z innymi modułami

    WAPRO B2C może działać w pełnej integracji z 

    Nowoczesność

    Analiza trendów rynkowych jednoznacznie wskazuje, że handel elektroniczny staje się coraz popularniejszym kanałem sprzedaży – zarówno wśród sprzedających, jak i kupujących. Jeśli i Ty chcesz rozwinąć swój biznes w Internecie, Asseco Business Solutions S.A oferuje Ci swój najnowszy produkt – WAPRO B2C – nowoczesną platformę usługową klasy e-commerce. Z nią szybko, prosto i z prawdziwą przyjemnością wystartujesz ze swoim sklepem internetowym. Liczne udogodnienia i funkcjonalności systemu zaprocentują efektywną sprzedażą Twoich produktów, a nowoczesne rozwiązania ułatwią Ci prowadzenie i monitoring sprzedaży. funkcje

    Co zyskujesz?

    • szybkie i proste uruchomienie systemu
    • łatwe prowadzenie sklepu internetowego
    • integracja z aplikacją magazynowo-sprzedażową
    • zarządzanie wyglądem sklepu i ofertą
    • współpraca z aplikacjami zewnętrznymi

    Wsparcie dla RWD

    Platforma WAPRO B2C/B2B udostępnia swoim użytkownikom wsparcie dla technologii RWD (z ang. Responsive Web Design) czyli projektowanie responsywnych stron www w taki sposób aby były one prawidłowo wyświetlane na wszystkich typach urządzeń np. komputerach stacjonarnych, laptopach tabletach czy smartfonach. Wykorzystany został framework Bootstrap, który jest powszechny na całym świecie w zakresie projektowania stron www oraz platform e-commerce. Umożliwia on efektywne budowanie stron a co najważniejsze dzięki swojej popularności otwiera możliwość pozyskania usług projektowania wyglądu sklepu przez wiele firm i specjalistów. Podejście takie daje duże możliwości znalezienia najlepszej oferty ostylowania sklepu u dowolnego wykonawcy.

    W ramach wsparcia RWD udostępniono kilkanaście gotowych skórek RWD, które są gotowe do użycia natychmiast po ich uaktywnieniu, dodatkowo platforma udostępnia skórkę specjalnego przeznaczenia tzw. ZERO czyli skórkę, która nie posiada żadnych stylów dzięki czemu bez problemu można ostylować sklep wg własnych arkuszy kaskadowych CSS.

    Wielofunkcyjność

    WAPRO B2C zaprojektowaliśmy z myślą o Twoim komforcie pracy z tą platformą. Dlatego skonsolidowaliśmy go z systemem magazynowo-sprzedażowym WAPRO Mag, by usprawnić kontrolę Twoich stanów magazynowych oraz zamówień w sklepie. Integracja z WAPRO Mag to jednak pierwsza z wielu funkcjonalności platformy. WAPRO B2C zintegrowaliśmy też z Google Analytics, Allegro, serwisami płatności, a nawet z Facebookiem. Zarządzanie architekturą, wyglądem i ofertą handlową sklepu również przyjdzie Ci tu łatwością. Panel administracyjny jest bowiem przyjazdy i czytelny dla każdego użytkownika, także laika informatycznego. Samodzielne uruchomienie i skonfigurowanie programu usługowego WAPRO B2C nie będzie więc dla Ciebie problemem. kawa ogrodniczy zwierzaki

    Unikatowość

    O przewadze konkurencyjnej WAPRO B2C świadczy jego bogaty zakres funkcjonalny oraz wykorzystanie w nim najnowszych technologii informatycznych, zgodne z obowiązującymi na rynku trendami i potrzebami użytkowników. Masz więc do czynienia z unikatowym produktem i wysokiej klasy rozwiązaniem e-commerce.

    Integracja z WAPRO Mag

    WAPRO B2C to „młodszy brat” systemu magazynowo-sprzedażowego WAPRO Mag. Użytkujący WAPRO Mag Klienci mogą więc z powodzeniem połączyć działanie obu narzędzi, by sprawnie przeprowadzać sprzedaż w sieci. Oba systemy wyszły spod ręki tego samego producenta, dlatego ich funkcje są w pełni integrowalne i wzajemnie się uzupełniają. W efekcie nie tylko uruchomisz nowoczesny e-sklep oparty na WAPRO B2C, ale i sprawnie obsłużysz zamówienia i utrzymasz swój magazyn pod stałą kontrolą dzięki połączeniu z WAPRO Mag.

    Co zyskujesz?

    • w pełni automatyczną integrację
    • wymianę danych w czasie rzeczywistym
    • maksymalną kontrolę stanów magazynowych
    • sprawną obsługę zamówień ze sklepu on-line
    • wysoki poziom konfigurowalności integracji

    Dostęp do rzadkich funkcji

    To, co w innych obecnych na rynku rozwiązaniach e-commerce jest rzadkością, w WAPRO B2C jest już standardem. Platforma posiada bowiem funkcje, które u innych producentów są jeszcze niedostępne bądź nierozbudowane. Źródłem tak wysokiego wyspecjalizowania WAPRO B2C jest właśnie integracja systemu z WAPRO Mag. To dzięki niej możesz kontrolować stany magazynowe w jednym systemie, obsługiwać zamówienia od odbiorców i do dostawców w jednym miejscu, a także kontrolować rozrachunki i tworzyć spójną bazę kontrahentów, zarówno w e-sklepie, jak i w systemie sprzedażowym. Masz więc jeden moduł obsługi zamówień i jedno narzędzie do automatycznego księgowania sprzedaży klasycznej i internetowej (jeśli prowadzisz też sklep stacjonarny).

    Gwarancja spójności

    Zamawiając produkt bądź usługę, oczekujesz zapewne gwarancji ich niezawodności i skuteczności. Fakt, że WAPRO B2C i WAPRO Mag są rozwiązaniami tego samego producenta to Twoja najlepsza polisa ubezpieczeniowa. Gdy dojdzie do aktualizacji lub zmian w jednym z tych narzędzi, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów związanych z modyfikacją mechanizmów integracyjnych czy funkcjonalności sklepu. To Asseco Business Solutions zadba o ich spójność zawsze i wszędzie.

    Integracje zewnętrzne

    WAPRO B2C otwiera Cię na nowe rozwiązania, które służą podniesieniu efektywności Twojej sprzedaży w sieci. Funkcje, takie jak integracja systemu z serwisem aukcyjnym Allegro, wgląd do statystyk z Google Analytics, połączenie z platformą Facebook czy udostępnianie opcji płatności on-line w e-sklepie to unikalne właściwości WAPRO B2C, które masz na wyciągniecie ręki, a ich wykorzystanie przyniesie Ci liczne korzyści.

    Co zyskujesz?

    • możliwość łatwej sprzedaży na Allegro
    • wykorzystanie sieci paczkomatów inPost
    • obecność na znanych porównywarkach cen
    • dostęp do statystyk Google Analytics
    • integrację z Google Shopping
    • wygodną i bezpieczną współpracę z aplikacjami zewnętrznymi

    Twoja oferta w wyszukiwarce Google - integracja z Google Shopping

    Dzięki integracji z usługą Google Shopping Twoja oferta może być prezentowana podczas prezentowania wyników wyszukiwania w Google. Osoba wyszukująca może zobaczyć spersonalizowaną reklamę Twojego produktu obejmującą nazwę, zdjęcie, cenę czy dostępność. Usługa Google Shopping dba o to, by wyświetlana reklama w jak największym stopniu odpowiadała kryteriom wyszukiwania. Dzięki temu reklamy trafiają precyzyjnie do użytkowników poszukujących konkretnego produktu, natomiast w przypadku bardziej ogólnych poszukiwań, na przykład wśród grupy produktów, mogą stanowić cenną dla wyszukującego sugestię.

    Odbiór paczek w Paczkomatach InPost

    Twoi klienci z całą pewnością chcieliby mieć możliwość decydowania, kiedy i gdzie odbiorą zamówioną poprzez Twój e-sklep paczkę! Dlatego zintegrowaliśmy WAPRO B2C z Paczkomatami InPost, czyli z nowoczesnym i elastycznym systemem skrytek pocztowych. InPost daje możliwość nadawania i odbierania paczek przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Dzięki temu klienci Twojego sklepu będę mogli odbierać przesyłki w najdogodniejszym dla siebie miejscu i czasie.

    Równoległa sprzedaż w e-sklepie i na Allegro

    Twoi Klienci z pewnością są na Allegro. Bądź tam i Ty. Dzięki integracji WAPRO B2C z tym serwisem aukcyjnym nie musisz prowadzić sprzedaży na Allegro zupełnie obok działalności sklepu on-line, lecz możesz je połączyć. Z WAPRO B2C szybko utworzysz aukcję na bazie oferty sklepu i nadasz jej wygląd podobny do layoutu e-sklepu. Ponadto stany magazynowe towarów w sklepie i na Allegro również są zsynchronizowane – zawsze wiesz, ile i gdzie sprzedajesz. W jednym miejscu gromadzisz też zamówienia ze sklepu internetowego i z Allegro, a system informuje Cię nawet o formie dostawy, jaką wybrał Klient z Allegro. Jeśli będzie to np. paczkomat, od razu zobaczysz taką informację w panelu administracyjnym.

    Widoczność w porównywarkach

    Ceneo, Nokaut, Skąpiec, Radar, Okazje czy Kupujemy to popularne wśród użytkowników porównywarki cen. WAPRO B2C pozwala Ci się z nimi bezpłatnie integrować i również w ten sposób promować swoją ofertę handlową.

    Wgląd w statystyki – integracja z Google Analytics

    Chcesz wiedzieć, jakie produkty Twoi Klienci oglądają najczęściej? Sprawdzić, czy korzystają z systemu logowania w sklepie? Poznać, jak zachowują się podczas zakupu? Dzięki funkcji integracji Twojego sklepu na WAPRO B2C z Google Analytics zyskujesz dostęp do tych i wielu innych statystyk Google.

    Wsparcie serwisów płatności

    Integracja WAPRO B2C z serwisami płatności – DotPay, PayU, Przelewy24 i transferuj.pl – to funkcja, która umożliwia Twoim Klientom korzystanie z wygodnej formy płatności internetowych. Wystarczy, że podpiszesz umowę z serwisem, aby płatność on-line stała się częścią Twojego e-sklepu. Co więcej to rozwiązanie znacznie przyspieszy proces zakupowy, a Ty i Twoi Klienci będziecie na bieżąco informowani o statusie zamówień („opłacone” czy „do realizacji”).

    Facebook sprzymierzeńcem biznesu

    WAPRO B2C „polubił się” także z Facebookiem. Również z tym popularnym serwisem społecznościowym zintegrowaliśmy naszą platformę. Dzięki temu przy swoich produktach w e-sklepie możesz włączyć funkcję przycisku „lubię to”, wyświetlać „zdjęcia fanów” lub „ostatnie posty” z Twojego fan page’a.

    Integracja z serwisem Opineo

    Twoi klienci z całą pewnością będą szukać opinii o Twoim sklepie na Opineo.pl, czyli ogólnopolskim serwisie oceniającym sklepy internetowe. Każdy potencjalny kupujący może zasięgnąć informacji na temat danego e-sklepu, może poznać dane sprzedawcy, zakres jego działalności oraz opinie innych kupujących, którzy już skorzystali z oferty danego e- sklepu.
    Platforma WAPRO B2C jest już zintegrowana z Opineo.pl, dzięki czemu Twoi klienci będą mogli od razu wystawiać i poznawać opinie o Twoim e-sklepie. Dodatkowo, jako właściciel sklepu na platformie WAPRO B2C, otrzymasz od Opineo.pl dwa miesiące GRATIS do pierwszego okresu rozliczeniowego!

    Charakter usługowy

    Platforma WAPRO B2C to kompleksowe rozwiązanie o charakterze usługowym (System as a Service). Oznacza to, że każdy uruchamiany na niej sklep, więc i Twój, jest utrzymywany w infrastrukturze własnej Asseco Business Solutions. Natomiast Ty otrzymujesz program, który samodzielnie – szybko i bez specjalnej wiedzy informatycznej – uruchomisz i skonfigurujesz, a w efekcie uzyskasz sprawnie działający i zsynchronizowany z WAPRO Mag sklep internetowy.

    Co zyskujesz?

    • brak konieczności inwestowania we własną infrastrukturę IT
    • dostęp do najwyższej klasy Data Center
    • możliwość wykorzystania technologii dostawcy
    • niższe koszty eksploatacji
    • wygodny i korzystny model abonamentowy

    SaaS – popularny model usługowy

    SaaS – System as a Service – to popularne wśród użytkowników rozwiązanie (także wśród małych i średnich przedsiębiorstw), po które sięgnęliśmy przy pracach nad WAPRO B2C. Ten model usługowy sprawia, że cała infrastruktura sprzętowa, oprogramowanie i bazy danych znajdują się po stronie dostawcy i są przechowywane w jego Data Center. Dzięki tej funkcji nie musisz się martwić o infrastrukturę, zasoby informatyczne i bezpieczeństwo. To leży po naszej stronie. A Tobie wystarczy tylko dostęp do Internetu, by skorzystać z aplikacji.

    Data Center – bezpieczne miejsce na dane Klientów

    Każdy system do zarządzania przedsiębiorstwem wymaga dostępu do poufnych danych Klientów. Dlatego też trzeba je odpowiednio chronić. Z WAPRO B2C masz pewność, że tak właśnie jest. Asseco Business Solutions posiada bowiem własne Data Center, spełniające wysokie standardy jakości i bezpieczeństwa. Na poziomie organizacyjnym stosujemy się do ściśle określonych zaleceń i ustaw, zaś na poziomie technicznym – spełniamy wszelkie wymogi odnośnie zasilania, klimatyzacji, ochrony przeciwpożarowej, antywłamaniowej czy jakości systemu telewizji przemysłowej (CCTV).

    Sterowanie wyglądem

    WAPRO B2C wyposażyliśmy w wiele funkcjonalności, które pozwalają Ci w niemal nieograniczony sposób modyfikować wygląd Twojego sklepu internetowego. Przy tym moduł zarządzania wyglądem WAPRO B2C to narzędzie łatwe i przyjazne w obsłudze, dzięki czemu z opcji dowolnego projektowania sklepu będziesz czerpać nie tylko wymierne korzyści, ale i wiele przyjemności.

    Co zyskujesz?

    • skórki systemowe i własne
    • własny CSS
    • możliwość konfiguracji układu stron

    Wygląd sklepu w Twoich rękach

    W WAPRO B2C znajdziesz standardowe i zaawansowane funkcje do zarządzania wyglądem sklepu. Standardem są przykładowe schematy wyglądów, których dostarczamy Ci jako podstawę oraz inspirację do dalszych zmian. Możesz pozostać przy schemacie, możesz go nieco rozbudować i zmodyfikować, ale możesz też zdefiniować własny arkusz stylów CSS oraz skorzystać z zaawansowanych narzędzi modyfikacji układu i wyglądu sklepu. Wszystko zależy od Twoich upodobań i oczekiwań, na które jesteśmy otwarci.

    Funkcjonalności do Twojej dyspozycji

    Moduł zarządzania wyglądem obfituje też w liczne funkcje dodatkowe, dzięki którym możesz decydować o wyglądzie poszczególnych elementów Twojego sklepu. Dzięki opcji konfiguracji układu każdej podstrony oddzielnie nie musisz ograniczać się do jednego schematu wyglądu. Poszczególne podstrony mogą bowiem mieć 1,2 lub 3 kolumny, w zależności od Twojej wizji.
    Obok tego dostarczamy Ci też narzędzi umożliwiających tworzenie własnych stron informacyjnych, stały podgląd koszyka aktualizowanego bez przeładowania strony, wraz z podglądem produktów czy zarządzanie przez panele systemowe, produktowe oraz użytkownika. Ponadto WAPRO B2C posiada też nowatorski system, dostosowujący obszar strony do rozdzielczości ekranu użytkownika. Zaś górna belka pozwala podglądać koszyk bez względu na pozycję suwaka przeglądarki, wraz z podglądem produktów.

    Wyszukiwanie i filtrowanie

    Jak szybko i efektywnie wyszukać pożądany produkt? Asseco BS zna odpowiedź na to pytanie. Dlatego wyposażyliśmy WAPRO B2C w takie rozwiązania techniczne, które sprzyjają błyskawicznemu wyszukiwaniu produktów oraz odpowiedniemu ich selekcjonowaniu przez mechanizmy filtrowania.

    Co zyskujesz?

    • zaawansowany mechanizm wyszukiwania tekstowego
    • filtrowanie produktów po atrybutach, etykietach, cenie i innych
    • autopodpowiadanie w wyszukiwarce tekstowej

    Szukaj, a szybko znajdziesz – nowoczesna wyszukiwarka

    Wyszukiwarka w sklepie internetowym to standardowa funkcja. Ale rozwiązaniem unikatowym jest zastosowanie w WAPRO B2C efektywnie pracującej wyszukiwarki, opartej na sprawnie pracującym silniku indeksującym Lucene. Jego zaawansowane działanie zapewnia Ci jeszcze szybsze i wysoce zadowalające efekty wyszukiwania produktów w e-sklepie. Bardzo wygodną dla użytkowników funkcją będzie z pewnością wyszukiwanie po dostępności produktu dzięki obecności na stronie e-sklepu dodatkowego checkbox’u „Tylko towary dostępne”.

    Wiedz, czego chcesz – filtrowanie w standardzie

    W standardzie WAPRO B2C znajduje się zaawansowany i wysoce konfigurowalny mechanizm budujący filtry w oparciu o atrybuty produktów różnego typu. Dotychczas ta funkcja była dostępna w nielicznych, dedykowanych i indywidualnych rozwiązaniach. U nas to podstawa, a nie bonus. A wszystko po to, by podnieść standardy wyszukiwania produktów w Twoim sklepie. Standard ten podnosi też funkcja autopodpowiadania fraz w wyszukiwarce, co stanowi duże ułatwienie dla użytkownika.

    Zarządzanie ofertą produktową

    Nadawanie produktom dowolnej ilości etykiet – to rzadka funkcja, którą udostępnia Ci WAPRO B2C. Etykieta (tag) to dowolnie zdefiniowana nazwa, jaka może być „przypięta” do produktu, co umożliwia Ci wielowymiarową klasyfikację towarów, zarówno do celów prezentacyjnych, jak i administracyjnych. Dzięki etykietom prezentacja Twojej oferty handlowej w sklepie zyska na atrakcyjności i przejrzystości. A to dopiero początek licznych korzyści, które zapewnia to rozwiązanie.

    Co zyskujesz?

    • nieograniczoną ilość produktów oraz zdjęć
    • przejrzystą prezentację towaru
    • widok produktów ostatnio oglądanych
    • prezentację produktów kupowanych przez innych

    Więcej etykiet - więcej możliwości

    Etykiety nie tylko organizują układ i prezentację Twojej oferty produktowej w e-sklepie, ale pozwalają Ci też sterować dostępnością promocji, kosztami przesyłki czy widocznością towarów dla porównywarek cen. Dzięki etykietom zdecydujesz też, jakie produkty mają być wyświetlane na stronie głównej, w panelach bocznych czy w innych segmentach sklepu on-line. A gdy zechcesz rozbudować ilość etykiet systemowych o własne, masz do dyspozycji także taką funkcjonalność.

    Porządek w sklepie – kategoryzacja produktów

    Z platformą WAPRO B2C stworzysz dowolną ilości kategorii w dowolnej hierarchii drzewiastej. Jeden produkt może bowiem przynależeć tutaj do wielu kategorii. Ta funkcja zapewnia Ci więc jeszcze większą elastyczność przy prezentacji Twojej oferty handlowej. W WAPRO B2C możliwe jest również tworzenie stron kategorii oraz podkategorii z opisem i grafiką. Masz też do dyspozycji dwa warianty wyświetlania drzewa kategorii – jako stale rozwinięte lub rozwijalne po kliknięciu (do wyboru). Nie ograniczamy Cię także w kwestii przypisywania atrybutów produktów. Możesz wybrać dowolną ilość w wielu formach – atrybuty tekstowe, liczbowe, logiczne, słownikowe lub indywidualne. Dzięki tym rozwiązaniom z łatwością usystematyzujesz nawet najbogatszą ofertę produktową oraz ułatwisz i uatrakcyjnisz Twoim Klientom proces zakupowy.

    Udogodnienia podczas zakupów

    WAPRO B2C to narzędzie, które nie tylko usprawnia i ułatwia Ci administracyjne zarządzanie sklepem, ale i zapewnia wygodne, bezpieczne i przyjemne zakupy Twoim Klientom. Wszystko za sprawą licznych udogodnień i funkcjonalności, które przekładają się na czytelną prezentację oferty produktowej, łatwość wyszukiwania towarów oraz bezpieczne transakcje on-line – czyli wszystko, co Klientowi potrzebne jest do pełnego zadowolenia.

    Co zyskujesz?

    • wygodny dostęp do oferty
    • prostą obsługę sklepu
    • bezpieczne transakcje
    • informacje o statusie i czasie realizacji zamówień

    Komfort i wygoda zakupów Klienta

    W Twoim sklepie opartym na WAPRO B2C Klient może wyszukać produkty po dostępności dzięki dodatkowemu znacznikowi „Tylko towary dostępne”, a transakcję zakupową przeprowadzić w sposób absolutnie bezpieczny – przez szyfrowany protokół HTTPS. Może on też dokonać zakupu bez rejestracji i jako niezarejestrowany klient sprawdzać status swojego zamówienia. System powiadamia bowiem zarówno o zmianach statusu zamówienia, jak i o czasie jego realizacji.
    W WAPRO B2C możesz sam podać przypuszczalny czas dostawy przy każdym produkcie, a w momencie zakupu system oszacuje (na podstawie najdłuższego czasu dostawy), ile dni potrwa realizacja konkretnego zamówienia. Tę informację doceni nie tylko Twój Klient, ale i Ty – dzięki temu sprawniej zaplanujesz dostawę. Natomiast w wypadku zarejestrowanych Klientów wysyłka ich zamówienia odbywa się automatycznie na wskazany adres. Przy tym Klient ma również możliwość wyboru opcji odbioru osobistego. Pełną elastyczność zapewniamy mu też przy definiowaniu kosztów dostawy czy zmianie rodzaju powiadomień w trakcie realizacji zamówienia. Udogodnieniem dla Klienta jest również możliwość przechowywania oraz dzielenia się stworzoną przez siebie listą zakupów.

    Transakcje zabezpieczone

    Symbol zamkniętej kłódki na stronie, czy protokół https:// zamiast zwykłego http:// w oknie adresowym – to czytelne znaki bezpiecznych transakcji on-line, których poszukują Klienci kupujący w e-sklepie. W WAPRO B2C dostarczamy Ci funkcji spełniających najwyższe standardy bezpieczeństwa – od protokołu HTTPS i certyfikatu SSL po dostęp do wyspecjalizowanych w tym zakresie serwisów płatności – DotPay, PayU, Przelewy24 czy transferuj.pl. Dzięki temu Twój Klient kupuje i płaci bezpiecznie.

    Co zyskujesz?

    • bezpieczne szyfrowanie HTTPS
    • bezpłatny certyfikat SSL
    • możliwość wykorzystania własnego certyfikatu
    • dostęp do systemów płatności

    Nasza domena ze standardem bezpieczeństwa

    Twój sklep internetowy założony na WAPRO B2C otrzymuje bezpłatnie subdomenę w domenie *.WAPRO B2C.pl. Korzystanie z niej zapewni Ci dostęp do wszelkich zabezpieczeń w e-sklepie – szyfrowane połączenie protokołem HTTPS i bezpłatny certyfikat SSL. Dzięki temu poufne dane Twoich Klientów będą zawsze pod kontrolą, a Ty nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów związanych z utrzymaniem standardów bezpieczeństwa w sklepie.

    Twoja domena z elastycznymi możliwościami

    Chciałbyś prowadzić sklep internetowy pod własną domeną, nawet w trakcie operacji zabezpieczonych (logowanie, proces zakupowy)? Dajemy Ci też taką możliwość, by spełnić Twoje wymagania. Przy tym dostarczony przez Ciebie certyfikat możemy bez problemu zainstalować na platformie WAPRO B2C.

    Akcje promocyjne

    WAPRO B2C posiada niemal nieograniczone możliwości techniczne, służące organizacji akcji promocyjnych w sklepie internetowym. Cały pakiet funkcji parametryzujących pozwala Ci stwarzać wyjątkowe okazje zakupowe i kierować je do precyzyjnie określonej grupy odbiorów (funkcja segmentacyjna modułu). To wszystko procentuje zwiększoną atrakcyjnością Twojej oferty i przykuciem uwagi nie jednego klienta.

    Co zyskujesz?

    • budowanie pozytywnych relacji z Klientami
    • łatwe prowadzenie działań marketingowych
    • promowanie pozytywnego wizerunku sklepu
    • zachęcenie Klientów do częstych odwiedzin na witrynie

    Szerokie możliwości modułu

    Z wielofunkcyjnym modułem akcji promocyjnych nie tylko przeprowadzisz atrakcyjne promocje w Twoim sklepie, ale też zaplanujesz je z pełną dokładnością. WAPRO B2C pozwala bowiem definiować promocje na wybrane produkty i ustalać formę danej okazji zakupowej – upust kwotowy, procentowy bądź stała cena. Swoje akcje promocyjne możesz również uzależnić od wartości cenowej zamówienia, a także ograniczyć zasięg promocji do wybranej grupy Klientów, wybranej formy płatności i dostawy, jak również do produktów z danej kategorii czy z konkretnymi etykietami. Funkcjonalności modułu akcji promocyjnych dają Ci też możliwość ustalenia ram czasowych promocji, automatycznej prezentacji brakującej kwoty do uzyskania rabatu. WAPRO B2C posiada też odpowiednie funkcje do prowadzenia programu lojalnościowego czy wysyłki newslettera. Z tak rozbudowanym narzędziem świat kuszących okazji promocyjnych stanie przed Tobą otworem, a Twoim Klientom dostarczy nowych powodów do zakupu.

    Globalny zasięg

    Internet to medium globalne, dzięki któremu jesteś w stanie dotrzeć w każde miejsce o każdej porze. Podobnie w WAPRO B2C nie chcemy Cię ograniczać, a raczej poszerzać Twoje horyzonty. Dlatego oferujemy Ci możliwość kierowania Twojej oferty handlowej zarówno do rodzimych Klientów, jak i do odbiorców zagranicznych. A wszystko dzięki funkcjom obsługi wielu języków i wielu walut przez platformę WAPRO B2C.

    Co zyskujesz?

    • nowe, zagraniczne rynki zbytu
    • łatwe rozliczanie w obcych walutach
    • wyszukiwanie produktów w różnych językach

    Bez granic językowych i walutowych

    Dlaczego ofertę swojego e-sklepu możesz tak łatwo skierować do klientów zagranicznych? Głównie za sprawą funkcji modułu wielojęzykowego, który umożliwia Ci implementację języków obcych, zarówno w obszarze interfejsu użytkownika, jak i samych danych. Co więcej moduł ten wzbogacony został o wsparcie dla wyszukiwarek. Dzięki tej funkcji Twój sklep internetowy jest indeksowany przez mechanizm wyszukiwarek w każdym języku z osobna. Dlatego osoba wyszukująca produkt w Internecie trafi dokładnie na tą wersję językową sklepu, w jakim wpisała w okno wyszukiwarki nazwę poszukiwanego towaru. Wszystko jest więc w pełni zautomatyzowane i absolutnie skuteczne. Dodatkowo, system WAPRO B2C obsługuje dowolną ilość jednostek miar, produktów oraz walut obcych. Z takimi możliwościami technicznymi e-sklepu sprzedaż na zagranicznych rynkach, stanowiącą dodatkowe źródło zysku, masz na wyciągnięcie ręki.

    Funkcje raportowe i komunikacyjne

    Pełna integracja systemu WAPRO B2C z programem magazynowo-sprzedażowym WAPRO Mag obfituje w wiele korzystnych rozwiązań dla Ciebie. Jednym z nich są funkcje raportowe umożliwiające Ci pełną analizę sprzedaży w sklepie. Dodatkowym udogodnieniem będzie też integracja WAPRO B2C z Google Analytics, co poszerzy raporty o informacje związane z aktywnością odwiedzin klientów, efektywnością zakupową czy profilem wejść. A funkcje komunikacyjne platformy dostarczą Twoim llientom wielu istotnych informacji.

    Co zyskujesz?

    • większą kontrolę działań sprzedażowych
    • łatwiejsze podejmowanie decyzji biznesowych
    • możliwość badania odwiedzin i ruchu na stronach

    Cenne komunikaty

    Platforma WAPRO B2C została wzbogacona o szereg funkcji komunikacyjnych, pozwalających na bieżące informowanie operatora o wszystkich istotnych zmianach w sklepie internetowym. Są to głównie komunikaty, których celem jest ostrzeżenie o zmianach, zagrożeniach czy błędach pojawiających się w e-sklepie. W tym celu wysyłane są, w zależności od sytuacji, komunikaty systemowe, informacyjne, ostrzegawcze oraz krytyczne.

    System Zarządzania Treścią (CMS)

    Brakuje Ci wiedzy informatycznej i myślisz, że nie zdołasz samodzielnie poprowadzić sklepu internetowego? Bez obaw. Przejrzysty i prosty w obsłudze System Zarządzania Treścią (CMS) to ogromny plus WAPRO B2C i narzędzie, które obsłużysz z łatwością. Rozbudowane funkcje tej aplikacji pozwolą Ci samodzielnie i bez trudu uzupełniać oraz modyfikować opisy na witrynie sklepowej. Poszerzenie serwisu czy redagowanie treści nie będą więc dla Ciebie problemem, a obsługa sklepu stanie się czystą przyjemnością.

    Proste zarządzanie treścią witryny!

    Co zyskujesz?

    • łatwe prowadzenie sklepu bez wiedzy informatycznej
    • samowystarczalność
    • możliwość samodzielnego zarządzania treścią

    Przyjazny Interfejs Twoją prawą ręką

    Prosty i intuicyjny interfejs to klucz do sukcesu WAPRO B2C, dzięki czemu to Ty możesz wcielić się w administratora i projektanta Twojego sklepu. Szereg modułów pozwala Ci definiować strony oraz wstawki własne i systemowe (edytor), a także szablony e-mail (edytor). Masz również możliwość rozbudowy serwisu, tłumaczenia interfejsu oraz dodawania zasobów własnych, jak np. zdjęcia. Z WAPRO B2C odkryjesz więc , jak łatwa i przyjemna może być samodzielna obsługa CMS-a.

    Strony przyjazne dla wyszukiwarek

    Wyszukiwarka Google to najczęstsza droga dotarcia Klientów do Twojego sklepu internetowego. Dlatego nie daj się im długo szukać i pokaż się w wyszukiwarce z jak najlepszej strony. WAPRO B2C daje Ci taką możliwość. Strony sklepów oparte na naszej platformie zostały bowiem zaprojektowane tak, by były przyjazne dla wyszukiwarek w procesie SEO. Co to oznacza dla Ciebie? Dzięki SEO zdołasz osiągnąć wysoką pozycję w wynikach wyszukiwarki po słowach kluczowych, a w konsekwencji strona internetowa Twojego e-sklepu będzie dobrze widoczna dla potencjalnych nabywców.

    Co zyskujesz?

    • zwiększenie ruchu na witrynie
    • zdobywanie nowych klientów
    • wzrost sprzedaży
    • wzrost świadomości marki

    Efektywne SEO z WAPRO B2C

    By promocja Twojego e-sklepu w procesie SEO była jak najbardziej efektywna, WAPRO B2C oferuje Ci funkcje automatycznego tworzenia znaczników meta dla stron kategorii, produktów oraz stron własnych. Masz również do dyspozycji unikalny system budowania linków do zdjęć produktów, który wspiera wyszukiwanie sklepu internetowego przez wyszukiwanie grafiki Google. Podobnie automatyczna mapa strony w Google oraz system przyjaznych linków, uwzględniających kontekst językowy również działają na Twoją korzyść i pozwalają Ci uzyskać wysokie wyniki w wyszukiwarce. Tym sposobem skutecznie „zaprosisz” nowych Klientów do odwiedzenia Twojej witryny sklepowej.

    Co to jest WAPRO B2C?

    WAPRO B2C to nowoczesna platforma usługowa dla handlu internetowego. Dzięki niej uruchomienie sklepu internetowego przebiega szybko, sprawnie i bezproblemowo. Sklep WAPRO B2C jest w pełni zintegrowany z systemem WAPRO Mag. Oba rozwiązania wzajemnie się uzupełniają ułatwiając Ci prowadzenie biznesu. Platforma ma charakter usługowy – System as a Service. Oznacza to, że każdy uruchamiany sklep jest utrzymywany w naszej infrastrukturze (Data Center), przez co nie musisz martwić się o hosting, kopie bezpieczeństwa czy zapewnienie bezawaryjności. O to wszystko dbamy za Ciebie, a Ty możesz się skupić na swoim biznesie. Prowadzenie sklepu na platformie WAPRO B2C oferujemy Ci w wygodnym modelu abonamentowym z miesięcznym modelem rozliczeń.

    • WAPRO B2C - kompletna platforma e-sprzedaży
    • szybkie i proste uruchomienie systemu
    • łatwe i intuicyjne prowadzenie sklepu internetowego
    • integracja z aplikacją magazynowo-sprzedażową
    • swobodne zarządzanie wyglądem sklepu i ofertą
    • współpraca z aplikacjami zewnętrznymi

    Dla kogo przeznaczony jest WAPRO B2C?

    Jeśli jesteś już użytkownikiem systemu WAPRO Mag i chcesz rozszerzyć swoją dotychczasową działalność o prowadzenie sklepu internetowego, WAPRO B2C to rozwiązanie właśnie dla Ciebie! System przygotowaliśmy tak, aby maksymalnie ułatwić Ci proces zakładania sklepu i w pełni wykorzystać kompleksową synchronizację platformy z systemem WAPRO Mag. Dzięki takiej integracji dwóch narzędzi tego samego producenta swój sklep internetowy obsłużysz z łatwością i obniżysz koszty jego eksploatacji. Jednocześnie masz pewność, że obydwa systemy będą ze sobą zawsze poprawnie współpracowały, a rozwój jednego będzie szedł w parze z rozwojem drugiego.

    Przewagi WAPRO B2C

    Z WAPRO B2C efektywnie rozpoczniesz i poprowadzisz sprzedaż w Internecie. Zadbaliśmy o to, abyś mógł samodzielnie, nie posiadając specjalistycznej wiedzy zaprojektować swój sklep i zarządzać jego ofertą. Bezproblemowo także i bez specjalnych umiejętności będziesz w stanie zestawić intgerację sklepu z systemem WAPRO Mag. Wystarczy Ci więc parę chwil, by powstał sprawnie działający kanał sprzedaży online oraz narzędzie do organizacji i kontroli zaplecza magazynowo-sprzedażowego sklepu. Jednak to nie koniec listy wielu udogodnień, które stanowią ogromną przewagę konkurencyjną tego rozwiązania. Poznaj wszystkie atuty WAPRO B2C.

    Pakiet WAPRO Mag i WAPRO B2C to optymalne zarządzanie magazynem i sprzedażą WAPRO

    Mag to nowoczesny program sprzedażowo-magazynowy który pozwala na prowadzenie sprzedaży tradycyjnej i internetowej. Dzięki niemu możesz lepiej kontrolować faktyczny stan towarów prowadząc sprzedaż zarówno w sklepie internetowym i na Allegro, jak i w sklepie tradycyjnym. Dzięki przyjaznemu interfejsowi możesz sprawnie przygotować atrakcyjna ofertę i szybko opublikować wybrane dane w sklepie WAPRO B2C. W jednym miejscu – w programie WAPRO Mag zarządzasz całą ofertą. Wszystkie niezbędne informacje o towarach, w opisy i zdjęcia, przesyłane są automatycznie do sklepu internetowego i do szablonów aukcji Allegro.

    Z drugiej strony WAPRO Mag ułatwi ci analizę całości sprzedaży i zamawianie towarów zgodnie z realnymi potrzebami.

    Korzyści

    • łatwiejsze zarządzanie ofertą
    • pełna kontrola stanów magazynowych
    • proste zarządzania całością sprzedaży
    • indywidualny poziom synchronizacji
    • pełna automatyka
    • wspólny rozwój obu aplikacji

    Pełna integracja WAPRO Mag i WAPRO B2C

    WAPRO Mag i WAPRO B2C to produkty tego samego dostawcy – Asseco Business Solutions S.A – dzięki czemu zawsze masz gwarancję pełnej zgodności obu rozwiązań. Wykorzystanie rozbudowanych możliwości WAPRO Mag pozwoli Ci na sprawnie i efektywnie zarządzania zarówno sklepem internetowym i aukcjami Allegro jaki i tradycyjnymi sposobami sprzedaży - w sklepie stacjonarnym i przez przedstawicieli handlowych. Wykorzystanie pakietu zintegrowanych rozwiązań Asseco Business Solutions pozwoli Ci skutecznie wystartować z nowymi kanałami sprzedaży i szybciej rozwinąć Twój biznes.

    Sprzedaż pod kontrolą

    Zakres konfiguracji połączenia platformy WAPRO B2C z systemem WAPRO Mag zależy tylko od Twoich potrzeb. To Ty decydujesz, jakie elementy mają podlegać synchronizacji, a jakie mają być z niej wyłączone i zarządzane tylko z poziomu WAPRO B2C. To przewaga konkurencyjna oferowanego rozwiązania, która zapewni Ci pełną elastyczność w prowadzeniu e-sklepu.

    Dzięki pełnej integracji sklepu WAPRO B2C z WAPRO Mag i automatycznej wymianie danych, nowe oraz zmodyfikowane informacje są przesyłane pomiędzy systemami niemalże w czasie rzeczywistym. Dlatego zmiany dokonane w kartotece asortymentowej np. dodane zdjęcia, zmodyfikowane ceny czy opisy po stronie WAPRO Mag w ciągu kilkunastu sekund mają swoje odzwierciedlenie w e-sklepie. Również zamówienia składane przez Klientów w sklepie internetowym na bieżąco są rejestrowane w systemie sprzedażowym. Integracja działa więc w dwie strony – ze sklepu do WAPRO Mag i z powrotem.

    To pozwala w pełni kontrolować stany magazynowe, ponieważ ilość dostępnych produktów jest aktualizowana na bieżąco. Ale dzięki odpowiedniej konfiguracji można zezwolić także na sprzedaż poniżej stanu dostępnego asortymentu. Wszystko zależy od charakteru prowadzonej przez Ciebie działalności.

    Nastaw się na rozwój

    Pakiet zintegrowanych rozwiązań Asseco Business Solutions umożliwia rozwinięcie biznesu – lepsze wykorzystanie aktualnych kanałów sprzedaży i bezpieczne uruchomienie nowych. Analiza całości działania firmy – obrotów, marż i zysków dostępna w jednym programie, pozwala na dokładniejszą kontrolę i lepsze planowanie rozwoju firmy. Skalowalności i duże możliwości rozwoju programu WAPRO Mag, dostępne liczne moduły dodatkowe i rozwiązania specjalizowane , możliwość integracji z pozostałymi produktami Asseco Business Solutions zapewniają bezpieczeństwo i gwarancję rozwoju systemu wraz z rosnącymi potrzebami rosnącej i wszechstronnie rozwijającej się firmy.

    Asseco Business Solutions - ekspert w zakresie integracji

    Wieloletnie i bogate doświadczenie firmy Asseco Business Solutions w zakresie integracji danych sprawia, że zapewniamy Ci najwyższej jakości rozwiązania technologiczne. Wśród nich dostarczamy Ci również autorskich narzędzi integracyjnych, takich jak Platforma Connector, która odpowiada za codzienną wymianę milionów rekordów danych między kilkuset systemami informatycznymi.

    Integracja z platformą Allegro

    WAPRO B2C poszerza Twoje horyzonty i otwiera przed Tobą nowe, unikalne możliwości. Platforma WAPRO B2C pozwala bowiem łatwo zintegrować się z serwisem aukcyjnym Allegro. Dzięki temu swoje aukcje szybko stworzysz na bazie oferty produktowej e-sklepu oraz nadasz im wyjątkowy wygląd idący w parze z wyglądem Twojego sklepu.

    Korzyści

    • szybkie tworzenie aukcji z produktów z oferty sklepu
    • dodawanie dowolnej ilości zdjęć
    • obsługa wielu kont Allegro oraz Allegro testowego
    • automatyczne tworzenie zamówień na bazie ofert z Allegro
    • obsługa aukcji wieloprzedmiotowych i koszyka Allegro

    Jakie zyskujesz możliwości?

    Integracja platformy e-commerce z serwisem aukcyjnym Allegro sprawia, że WAPRO B2C staje się Twoim centrum dowodzenia różnymi kanałami sprzedaży. Możesz więc na bieżąco kontrolować stany magazynowe i dostępność produktów objętych aukcjami. Masz także bieżący wgląd w zamówienia z Allegro oraz ze sklepu na jednej liście. Z WAPRO B2C możesz też wygodnie, bo z jednego miejsca, zarządzać wszystkimi kontami sprzedawców w serwisie aukcyjnym. Co więcej, będziesz w stanie stworzyć profile aukcji ułatwiające wystawianie produktów, mapować kategorie sklepu na kategorie Allegro i dostawy sklepu na dostawy Allegro oraz dodawać dowolną ilość zdjęć produktów bez dodatkowych opłat. Złożone w Allegro oferty automatycznie wygenerują zamówienia w sklepie, które z kolei momentalnie pojawią się w systemie WAPRO Mag. Obsługiwane są także zamówienia złożone na bazie wielu aukcji (koszyk Allegro). Jeśli przed wystawieniem przedmiotu na Allegro będziesz chciał przetestować swoją aukcję, to zapewne docenisz możliwość wystawiania przedmiotów także na Allegro testowe.

    Moduł zarządzania wyglądem

    WAPRO B2C posiada absolutnie unikalny, bardzo zaawansowany, a jednocześnie przyjazny i prosty w obsłudze moduł zarządzania wyglądem sklepu. Wszystko to sprawia, że w swoim sklepie internetowym to Ty jesteś projektantem planującym jego estetykę i układ od ogółu do szczegółu.

    Odróżnij się od konkurencji - indywidualny i atrakcyjny layout

    • indywidualny wygląd Twojego sklepu
    • bogaty wybór skórek graficznych
    • samodzielna zmiana szaty graficznej

    Projekt sklepu w Twoich rękach

    HTML czy CSS nie muszą być Twoją mocną stroną, by sprawnie zaprojektować własny sklep. Bez znajomości zaawansowanych technologii, tylko przy pomocy interfejsu graficznego, z łatwością dokonasz konfiguracji wyglądu niemal każdego fragmentu e-sklepu. Możesz zmienić kolorystykę dowolnych elementów, krój czy rozmiar czcionek, wstawić dowolne grafiki, ustawiać tła, obramowania czy odstępy, a wszystko to bez znajomości jakichkolwiek technologii - wszystko zmienisz samodzielnie za pomocą myszki. Z WAPRO B2C bez trudu i umiejętności graficznych stworzysz efektowny pokaz slajdów eksponujący Twoje produkty, np. na stronie głównej. Dołożyliśmy bowiem wszelkich starań, aby graficzne projektowanie platformy sprzedażowej było intuicyjne i proste, abyś mógł to robić samodzielnie. To Ty najlepiej dostosujesz sklep do własnych potrzeb i wizji. Będziemy Cię jednak wspierać w tych działaniach, dostarczając schematy wyglądu – bazy do tworzenia indywidualnej szaty graficznej. Już na starcie otrzymujesz do dyspozycji kilkadziesiąt skórek systemowych, które możesz wykorzystać takimi jakie są lub potraktować jako bazę, do stworzenia własnej.

    Własny arkusz stylów CSS

    Z WAPRO B2C graficzne możliwości projektowania sklepu nie mają granic. Dla bardziej wymagających i zaawansowanych użytkowników przygotowaliśmy dodatkową opcję definiowania własnego arkusza stylów CSS. To funkcjonalność dostępna także dla Ciebie.

    Inteligentne wyszukiwanie

    Szybkie wyszukiwanie produktów – tego Klienci sklepów internetowych oczekują najbardziej. Dlatego system WAPRO B2C wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom i dostarcza wysokiej klasy wyszukiwarkę opartą na silniku indeksującym Apache Lucene. Dzięki niej system WAPRO B2C zapewnia najszybsze i najbardziej efektywne wyszukiwanie produktów, z którego będziesz zadowolony zarówno Ty, jak i Twoi Klienci.

    Wiele możliwości

    • zaawansowany mechanizm wyszukiwania tekstowego
    • filtrowanie produktów po atrybutach
    • filtrowanie po cenie
    • filtrowanie po etykietach
    • autopodpowiadanie w wyszukiwarce tekstowej

    Wyszukiwanie

    Funkcje wyszukiwania pełnotekstowego i wielofrazowego, obsługa pomyłek we wpisanych frazach i wyszukiwanie po wielu polach związanych z produktem, takich jak nazwa, opis, indeks katalogowy czy wszystkie atrybuty – to wszystko sprawia, że Twoi Klienci szybko znajdą to, czego szukają.

    Ponadto W WAPRO B2C Twój Klient nie musi błądzić w gąszczu bogatej oferty. Wzbogacenie serwisu o opcję wyszukiwania po dostępności produktu pozwala szybko wyselekcjonować interesujące go towary i sprawdzić ich dostępność.

    Mechanizm filtrów

    Twój sklep internetowy oparty na WAPRO B2C otrzyma w standardzie mechanizm filtrów, który dotychczas był dostępny jedynie w dedykowanych, indywidualnych rozwiązaniach. Z zaawansowanym i wysoce konfigurowalnym mechanizmem będziesz mógł budować filtry bazujące na atrybutach produktów dowolnych typów. Przewagę zyskasz też dzięki podpowiadaniu produktów w wyszukiwarce podczas wpisywania hasła. Dzięki takiemu rozwiązaniu Twoi Klienci szybko i w atrakcyjny wizualnie sposób zweryfikują na bieżąco, czy wpisywana fraza pozwoli im znaleźć interesujący ich produkt.

    Obsługa RWD

    Wsparcie RWD (z ang. Responsive Web Design) czyli projektowanie responsywnych stron www w taki sposób aby były one prawidłowo wyświetlane na wszystkich typach urządzeń np. komputerach stacjonarnych, laptopach tabletach czy smartfonach powoduje, że platforma jest przyjazna zarówno właścicielom sklepu jak również klientom z nich korzystających. Właściciel sklepu otrzymuje zaawansowane możliwości wpływania na wygląd i funkcjonalność sklepu a także gotową w użyciu platformę e-commerce, która jest bardzo przyjazna dla jego klientów.

    Klienci otrzymują profesjonalny sklep, który zachowuje swoją funkcjonalność na każdym urządzeniu bez względu na to czy klient korzysta ze sklepu na laptopie czy na smartfonie (responsywny sklep internetowy). Na każdym urządzeniu będzie zachowany efektywny wygląd sklepu oraz jego pełna funkcjonalność dostosowana do tego urządzenia, z którego aktualnie korzysta klient sklepu.

    Korzyści

    • pełna dostępność sklepu na wielu urządzeniach
    • spójny, atrakcyjny wygląd na różnych urządzeniach (responsywność)
    • lepsze pozycjonowanie responsywnego sklepu w Google

    Moduł akcji promocyjnych

    Klienci sklepów internetowych poszukują promocji i rabatów. Z WAPRO B2C możesz proponować im specjalne okazje zakupowe dzięki modułowi akcji promocyjnych, który zachęci ich do zakupu, a Tobie przyniesie wymierne korzyści.

    Proponuj swoim klientom specjalne okazje zakupowe

    • promocje na wybrane produkty
    • rabaty na zamówienia
    • powiązanie z metodami płatności i dostawy
    • ustalanie ram czasowych akcji promocyjnych
    • kierowanie do wybranych grup klientów

    Planuj promocje w sklepie

    By promocja odniosła sukces, trzeba ją odpowiednio zorganizować. WAPRO B2C to narzędzie, które doskonale spełnia się przy zarządzaniu sprzedażą promocyjną. Cały pakiet funkcji parametryzujących umożliwia sprawne zaplanowanie i przeprowadzenie takich akcji. Możliwości segmentacyjne modułu pozwalają natomiast na bardzo precyzyjne adresowanie ofert do konkretnej grupy docelowej. W ten sposób nie tylko proponujesz Klientom okazje zakupowe, ale także trafiasz w dziesiątkę na tarczy ich oczekiwań i potrzeb. Ponadto system daje Ci możliwość realizacji programu lojalnościowego czy partnerskiego z funkcją wysyłki newslettera i mailingu do zarejestrowanych Klientów sklepu. Z WAPRO B2C zorganizujesz także promocję cenową i przyznasz rabaty.

    Definiuj rabaty

    Rabaty w e-sklepie to wartość, która zachęci klientów do zakupów. Dlatego WAPRO B2C dostarcza Ci narzędzi do ich planowania. Rabaty w Twoim sklepie mogą być definiowane dla zamówień i tworzyć promocje związane z wysokością zamówienia lub kosztami dostawy. Z WAPRO B2C określisz też, dla jakich dostaw, płatności i wysokości zamówień rabat będzie aktywny. Z kolei rabaty dla produktów możesz wiązać z ich ceną i oferować klientom niższy koszt lub obniżkę procentową czy stałą. Masz również możliwość wskazania, z których kategorii i/lub etykiet musi pochodzić produkt, aby obowiązywał go rabat. Co więcej system WAPRO B2C jest w stanie automatycznie powiadamiać o progach rabatowych i wyświetlać Klientowi komunikaty typu: „Wydaj jeszcze 27 zł, a otrzymasz rabat 10%”. W ten sposób kusimy Twoich klientów do większych zakupów i pracujemy na Twoje zyski!.

    Bezpieczne, szyfrowane transakcje

    WAPRO B2C oprócz innowacyjnych rozwiązań zapewnia Ci też wysokie standardy bezpieczeństwa. Każdy sklep internetowy założony na naszej platformie otrzymuje bezpłatną subdomenę w domenie *.abstore.pl. Gdy skorzystasz z tej domeny, system WAPRO B2C zapewni Ci bezpieczne, szyfrowane połączenie protokołem HTTPS i bezpłatny certyfikat SSL.

    Korzyści

    • szyfrowanie HTTPS
    • bezpłatny certyfikat SSL
    • możliwość wykorzystania własnego certyfikatu

    Oferuj bezpieczne rozwiązanie Klientom

    Jeśli chcesz prowadzić sklep pod własną domeną, a jednocześnie godzisz się, aby na czas operacji zabezpieczonych, tj. logowania i procesu zakupowego, sklep działał na domenie *.abstore.pl, możesz korzystać z opcji bezpłatnego certyfikatu SSL. Jeśli jednak zależy Ci, by sklep cały czas funkcjonował na Twoje własnej domenie, także w trakcie operacji zabezpieczonych, oferujemy Ci możliwość instalacji dostarczanego przez Ciebie certyfikatu na platformie WAPRO B2C. Twoim Klientom zapewniamy też bezpieczne formy płatności online. Dzięki integracji z serwisami płatności powierzamy wszystkie transakcje w ręce ekspertów.

    Etykiety produktów

    Sklepy internetowe tworzone na platformie WAPRO B2C mają unikalną możliwość nadawania produktom dowolnej ilości etykiet. Z wieloma etykietami (tagami) „przypiętymi” do produktów zyskujesz niepowtarzalną możliwość wielowymiarowej klasyfikacji asortymentu sklepu, zarówno do celów prezentacyjnych, jak i administracyjnych.

    Dlaczego warto?

    • wieloaspektowa klasyfikacja produktów
    • zarządzanie widocznością produktów

    Rodzaje etykiet

    Oprócz etykiet własnych, które stworzysz sam jako administrator sklepu, system WAPRO B2C obsługuje trzy etykiety systemowe: Promocja, Nowość oraz Bestseller, a system sklepu dba o ich odpowiednie powiązanie. Co zyskujesz dzięki rozbudowanym możliwościom nadawania etykiet? Otóż na podstawie przynależności produktu do danej etykiety możesz sterować dostępnością promocji, kosztami przesyłki, widocznością dla porównywarek cen, wyświetlaniem produktów na stronie głównej czy w panelach bocznych. A to dopiero początek licznych możliwości, które staną przed Tobą otworem.

    Międzynarodowość

    Platforma WAPRO B2C to Twoje okno na świat. Nasz system nie ogranicza się wyłącznie do jednego języka, ale umożliwia wielojęzyczną obsługę sklepu, zarówno w obszarze interfejsu użytkownika, jak i na płaszczyźnie samych danych. Ponadto WAPRO B2C może obsługiwać dowolną ilość walut obcych z ręcznym bądź automatycznym zarządzaniem kursami. To nietuzinkowa wartość godna polecenia!

    Wiele możliwości

    • prowadzenie sprzedaży za granicą
    • łatwe rozliczanie w obcych walutach
    • wyszukiwanie produktów w różnych językach

    Waluta i język

    Moduł wielojęzykowy posiada wsparcie dla wyszukiwarek, dzięki czemu Twój sklep internetowy jest indeksowany przez mechanizmy wyszukiwarek w każdym języku z osobna. Dlatego osoba wyszukująca produkt w Internecie trafi na taką wersję językową sklepu, w jakim języku wpisuje wyszukiwane hasło. Swoją ofertę możesz więc z powodzeniem kierować do odbiorców z każdego kraju na świecie, a tym samym otworzyć się na zagraniczny rynek sprzedaży.

    Panel administracyjny

    WAPRO B2C to system inny od wszystkich, ale i platforma dla wszystkich. WAPRO B2C zaprojektowaliśmy tak, by osoby odpowiedzialne za realizację strategii handlowej firmy, a jednocześnie nieposiadające wyspecjalizowanej wiedzy informatycznej, mogły bez problemu zarządzać tym systemem. Dlatego panel administracyjny wykonaliśmy w oparciu o najlepsze praktyki w zakresie tworzenia aplikacji webowych, by był on użyteczny i intuicyjny w obsłudze jak żaden inny.

    Przyjazny dla użytkownika panel administracyjny sklepu

    • przyjazny
    • intuicyjny
    • użyteczny
    • ergonomiczny
    • funkcjonalny

    WAPRO B2C narzędziem dla biznesu

    WAPRO B2C obfituje w wiele różnorakich funkcji: administracyjnych, konfiguracyjnych, zarządczych i innych. Jako administrator platformy masz dostęp do nich wszystkich z panelu administratora, skąd możesz wygodnie z nich korzystać i dowolnie nimi sterować według własnych potrzeb. WAPRO B2C jest więc pełnowartościowym narzędziem dla nowoczesnego biznesu – prostym w obsłudze i dostarczającym zaawansowanych możliwości.

    Bezpłatny test sklepu

    Twoje zadowolenie z WAPRO B2C jest miarą naszego sukcesu. Dlatego dajemy Ci niepowtarzalną możliwość przeprowadzenia bezpłatnego testu naszej platformy. Wystarczy jedynie zarejestrować się na stronie https://admin.abstore.pl/register, by zyskać dostęp do WAPRO B2C w trybie testowym. Masz wtedy dostęp do panelu administracyjnego, konta poczty oraz konta sklepu i możesz skonfigurować parametry swojego sklepu, wprowadzić ofertę handlową czy zapoznać się z zakresem czy działaniem oferowanych przez nas funkcji. Oczywiście na tym etapie konfiguracji Twój e-sklep jest niewidoczny dla użytkowników końcowych. Jeśli jednak chcesz sprawdzić poprawność konfiguracji i wyświetlania sklepu, możesz czasowo odblokować dostęp do sklepu internetowego wyłącznie dla siebie przez użycie specjalnej opcji w panelu administracyjnym.

    Sprawdź to sam

    • szybka rejestracja
    • testowa konfiguracja sklepu
    • sprawdzenie oferty produktowej
    • wybór layoutu

    Ile trwa test?

    WAPRO B2C działa w trybie testowym już od momentu przyjęcia przez nas Twojego zamówienia na świadczenie takiej usługi. Natomiast koniec testu jest równoznaczny z otrzymaniem przez nas podpisanej przez Ciebie umowy. Jednak testowanie WAPRO B2C nie trwa dłużej niż 30 dni. W przypadku gdy w tym terminie nie otrzymamy od Ciebie podpisanej umowy, usługa zostanie wyłączona, a wszystkie dane zapisane w trybie testowym zostaną automatycznie i bezpowrotnie usunięte.

    Usługi

    Wiemy, że sukces wdrożenia zależy nie tylko od funkcji danej aplikacji. Dysponujemy obszerną wiedzą na temat tego, jak maksymalnie wykorzystać możliwości systemu WAPRO B2C. W tym celu konieczna jest nie tylko instalacja (a w przypadku WAPRO B2C uruchomienie) aplikacji, ale też odpowiednia jej konfiguracja oraz odwzorowanie w programie wybranych procesów biznesowych. Wiele firm popełnia niestety różnorakie błędy konfiguracyjne lub zatrzymuje się na podstawowym poziomie funkcjonalności. Nie musisz dzielić ich losu. Oferujemy Ci profesjonalne wsparcie, dzięki któremu wykorzystasz możliwości WAPRO B2C w 100%. Dlatego też umożliwiamy Ci dostęp do certyfikowanych partnerów marki WAPRO ERP, gotowych pomóc Ci w procesie uruchomienia i prowadzenia sklepu na Platformie WAPRO B2C. Gdy tylko zechcesz skorzystać z naszej pomocy – jesteśmy do Twoich usług.

    • szybkie i proste uruchomienie systemu
    • łatwe prowadzenie sklepu internetowego
    • integracja z aplikacją magazynowo-sprzedażową
    • zarządzanie wyglądem sklepu i ofertą
    • współpraca z aplikacjami zewnętrznymi

    Integracja, konfiguracja i usługi graficzne

    WAPRO B2C to narzędzie, które obsługuje się prosto i intuicyjnie. Jednak nasze wsparcie techniczne da Ci pewność, że Twój e-sklep działa na maksymalnych obrotach. W zestawie oferowanych przez nas usług znajdziesz bogaty wybór usług integracyjnych, konfiguracyjnych, a także graficznych, dzięki którym Twój sklep internetowy będzie funkcjonował w sieci prawidłowo i zgodnie oczekiwaniami Twoich Klientów.


    Integracja - Connector Client

    Aby dwukierunkowa wymiana danych między Twoim e-sklepem a programem sprzedażowym WAPRO Mag przebiegała skutecznie i automatycznie, niezbędna jest prawidłowa integracja platformy WAPRO B2C z systemem WAPRO Mag. Dlatego oferujemy Ci możliwość instalacji najwyższej jakości aplikacji integracyjnej – Connector Client. Ten pomost między działającym lokalnie programem WAPRO Mag a sklepem WAPRO B2C, umieszczonym na serwerze poza siedzibą Twojej firmy, sprawi, że kartoteki, zamówienia czy zmiany statusów będą błyskawicznie przesyłane na linii sklep on-line – system WAPRO Mag. W efekcie to rozwiązanie znacznie ułatwi Ci organizację i prowadzenie sprzedaży w sieci.

    Twoje profity:

    • praca z wysokiej klasy narzędziem integracyjnym – aplikacją Connector Client
    • sprawny transfer danych między e-sklepem a programem sprzedażowym
    • pełna automatyzacja i dwukierunkowy przesył informacji

    Konfiguracja portu statycznego dla serwera SQL

    Port, pod którym dostępne będzie połączenie zewnętrzne z serwerem SQL, jest niezbędny do transferu informacji – na przykład zamówień ze sklepu internetowego bezpośrednio do bazy WAPRO Mag. Z przyjemnością udzielimy Ci pomocy przy tej konfiguracji.

    Konfiguracja wyjątków w zaporach sieciowych (software/hardware)

    Standardowa sieć komputerowa z dostępem do Internetu z reguły jest zabezpieczona jakimś rodzajem zapory sieciowej (firewall). Najczęściej jest to firewall wbudowany w router lub zapora programowa zainstalowana na komputerze, który pełni funkcję routera (bramki internetowej). W obu przypadkach oferujemy Ci wsparcie w zakresie odpowiedniego przekierowania portu zewnętrznego na port wewnętrzny, by możliwa była komunikacja e-sklepu z serwerem SQL.

    Konfiguracja danych uwierzytelniających w Connector Client

    Podczas integracji Twojego sklepu na WAPRO B2C z programem WAPRO Mag niezbędne jest podanie w aplikacji Connector Client danych dostępowych (identyfikator i hasło), które są generowane w procesie rejestracji nowego sklepu. Dzięki temu możliwa jest jednoznaczna identyfikacja konta użytkownika sklepu oraz ukończenie konfiguracji połączenia e-sklepu z WAPRO Mag. Również w tym zakresie chętnie udzielimy Ci fachowej pomocy.

    Konfiguracja magazynu

    Właściwe uzupełnianie kartotek czy prawidłowe funkcjonowanie Twojego e-sklepu zależą od wielu czynności konfiguracyjnych magazynu, które należy wykonać w systemie WAPRO Mag. Poznaj wszystkie możliwości i skorzystaj z naszych usług, by przeprowadzić poniższe operacje w odpowiedni sposób.

    Korzyści:

    • wsparcie specjalistów przy konfiguracji magazynu po stronie systemu WAPRO Mag
    • sprawne uruchomienie i prężne działanie witryny sklepowej

    Konfiguracja statusów zamówień, kosztów dostaw i cennika

    Aby klient widział cenę dostawy w swoim koszyku oraz na potwierdzeniu zamówienia, w aplikacji WAPRO Mag musisz określić, który artykuł z kartoteki asortymentowej ma pełnić funkcję kosztu dostawy. Podobnie statusy zamówienia to cenna informacja dla klienta. Gdy prawidłowo skonfigurujesz tę funkcję, Twój kontrahent otrzyma wiadomość e-mail z komunikatem, że jego zamówienie zostało „zapłacone” bądź jest „gotowe do wysyłki”. Z kolei skonfigurowanie osobnej rubryki cenowej pozwoli zróżnicować ceny dla sklepu stacjonarnego i internetowego. Bazowanie na mechanizmie cen zależnych (procentowo lub kwotowo) w programie WAPRO Mag umożliwi Ci natomiast kształtowanie cen w sklepie jedynie za pomocą zmiany ceny podstawowej. W zakresie wszystkich tych działań służymy Ci pomocą.

    Konfiguracja kategorii towarowych i asortymentu

    Gdy zdefiniujesz kategorie towarowe w bazie WAPRO Mag, będą one transferowane do sklepu internetowego. Odpowiednia konfiguracja kategorii towarowych zapewni Twoim Klientom dostęp do czytelnie zaprezentowanej oferty, a Tobie – łatwe zarządzanie asortymentem sklepu. Z kolei gdy posiadasz artykuły, których nie chcesz prezentować na stronie www sklepu (np. poprzednie wersje i modele), oferujemy Ci możliwość skonfigurowania bazy asortymentowej tak, aby tylko wskazane przez Ciebie artykuły były widoczne w ofercie.

    Podpięcie zdjęć do produktów i pomoc w ich formatowaniu

    Galeria fotografii produktów prezentowanych w e-sklepie zasilana jest bezpośrednio z bazy programu WAPRO Mag. Aby Klient mógł obejrzeć zdjęcia asortymentu, najpierw musisz je wgrać do kartoteki programu magazynowo-sprzedażowego. Nie musisz ograniczać się do jednego zdjęcia produktu – możesz wgrać ich wiele i prezentować na stronie dowolnie wybrane fotografie. Musisz jednak pamiętać o zapisaniu zdjęć w bazie programu, a nie w folderach na dysku oraz o odpowiedniej jakości i wielkości plików. Sięgnij po te niewielkie, aby szybko się ładowały. Zadbaj jednak o ich jakość, aby były atrakcyjne wizualnie. Zarówno przy formatowaniu zdjęć, jak i przy podpinaniu ich do produktów możesz liczyć na nasze wsparcie.

    Konfiguracja atrybutów produktów oraz import opisów produktowych

    Gwarancją sprawnego wyszukiwania produktów na stronie e-sklepu jest odpowiednia konfiguracja ich atrybutów (cech). Dzięki temu rozwiązaniu Klient łatwiej pozna Twoją ofertę, a Ty bez trudu skatalogujesz asortyment. W polach dodatkowych programu WAPRO Mag możesz zamieścić aż do 10 cech produktu (kolor, marka, rozmiar itp.). Możesz też skorzystać z naszych usług przy konfiguracji atrybutów, a także przy przygotowywaniu opisów produktów. Krótsze opisy (poniżej 1000 znaków) polecamy tworzyć w bazie WAPRO Mag. Natomiast dłuższe łatwiej będzie zapisać i formatować bezpośrednio w edytorze wbudowanym w sklep internetowy WAPRO B2C.

    Konfiguracja odrębnego magazynu dla sklepu internetowego i zasilanie magazynów asortymentem

    Jako jedna firma możesz zdecydować się na prowadzenie wielu e-sklepów – zróżnicowanych pod względem asortymentu czy grup docelowych. Z naszą pomocą skutecznie wydzielisz dla nich osobne magazyny, by sprawniej zarządzać ich ofertą oraz kontrolować spływające zamówienia. W kwestii zasilania magazynów również możemy Cię wesprzeć. Warto bowiem przesyłać towary wraz ze stanami magazynowymi, co umożliwi prezentację dostępności produktów w e-sklepie i zabezpieczy Cię przed brakiem dostępności w przypadku prowadzenia równoległej sprzedaży innymi kanałami. Z kolei synchronizacja danych w magazynie już na etapie konfiguracji może ustrzec Cię przed koniecznością zatrzymania pracy sklepu w celu uporządkowania oferty (ceny, opisy, zdjęcia).

    Konfiguracja uprawnień

    Zadowolenie Twoich klientów rośnie wprost proporcjonalnie do wzrostu jakości obsługi ich zamówień. Aby każdy klient otrzymał zamówiony przez siebie towar w odpowiednim czasie i bez zbędnych pomyłek, oferujemy Ci możliwość konfiguracji stanowisk użytkowników odpowiedzialnych za zamówienia oraz wskazanie zakresu ich uprawnień w systemie WAPRO Mag. Dzięki temu zakres obowiązków poszczególnych pracowników zostanie właściwie określony, a obsługa zamówień przebiegnie sprawnie i efektywnie.

    Co zyskujesz?

    • właściwą organizację pracy i przypisanie użytkowników do konkretnych zadań
    • lepszą organizację e-sklepu i sprawną realizację zamówień

    Konfiguracja stanowisk

    Lepszej organizacji Twojego e-sklepu służy wskazanie w systemie WAPRO Mag użytkowników odpowiedzialnych za obsługę zamówień. Dzięki temu zamówienia ze sklepu internetowego spływające do bazy programu WAPRO Mag będą od razu przypisywane do wskazanego użytkownika. Ten z kolei zyska możliwość wprowadzania zmian statusów zamówień i otrzyma dostęp do narzędzi służących ich sprawnej realizacji. Wszystko po to, aby Twoi klienci byli w pełni zadowoleni z jakości obsługi zamówień. Aby konfiguracja przebiegła w prawidłowy sposób, możesz skorzystać z naszych usług w tym zakresie.

    Konfiguracja uprawnień systemowych użytkowników

    Uprawnienia systemowe w WAPRO Mag może zyskać kilku użytkowników po Twojej stronie. Jednak, gdy Twój e-sklep przynależy do tego samego magazynu co pozostała sprzedaż, warto wskazać w systemie WAPRO Mag zakres uprawnień poszczególnych użytkowników. Dzięki temu zminimalizujesz ryzyko pomyłki przy realizacji zamówień oraz zyskasz pewność, że konkretne dane i dokumenty zawsze trafią do właściwej osoby. Z naszą fachową pomocą konfiguracja uprawnień systemowych poszczególnych użytkowników będzie przebiegała bez zarzutu.

    Konfiguracja sklepu

    Powiązanie e-sklepu z magazynem, przygotowanie contentu czy opracowanie architektury informacji i wyglądu podstron to zadania, którym musisz sprostać przed oficjalnym startem Twojego e-sklepu w sieci. Nie musisz jednak podejmować się ich zupełnie samodzielnie i bez fachowego wsparcia. W ramach naszych usług oferujemy Ci kompleksowe doradztwo, a także aktywną pomoc na każdym etapie powstawania sklepu on-line. W efekcie zyskujesz pewność, że każdy element Twojego serwisu działa jak w szwajcarskim zegarku – niezawodnie i profesjonalnie.

    Korzyści:

    • wsparcie wykwalifikowanych specjalistów na każdym etapie powstawania sklepu
    • prawidłowe połączenie e-sklepu z magazynem w bazie WAPRO Mag
    • wykonane prace skonfrontowane z opiniami i poradami fachowców
    • debiut sklepu on-line w sieci zwieńczony pełnym sukcesem

    Integracja – rejestracja sklepu dla wybranego magazynu

    E-sklep i magazyn muszą być ze sobą ściśle powiązane, by Twoja sprzedaż w sieci przebiegała bez zarzutu. W tym celu po stronie aplikacji WAPRO Mag w module konfiguracyjnym musisz powiązać sklep z odpowiednim magazynem w bazie programu magazynowo-sprzedażowego. Tę czynność wykonasz z łatwością i samodzielnie, gdyż kreator konfiguracji – jak najlepszy przewodnik – poprowadzi Cię przez wszystkie etapy ustawiania parametrów współpracy programu WAPRO Mag i sklepu internetowego WAPRO B2C. A w przypadku jakichkolwiek problemów i wątpliwości podczas działań integracyjnych zawsze możesz skorzystać z usługi telefonicznego wsparcia ze strony naszych specjalistów.

    Inicjalne uruchomienie sklepu

    Odpowiednia organizacja i prawidłowe uruchomienie e-sklepu poprzedza wykonania szeregu czynności, dzięki którym debiut Twojej platformy sprzedażowej w Internecie będzie prawdziwym sukcesem. By start sklepu on-line przebiegł sprawnie i bez potknięć, możemy przeprowadzić dla Ciebie działania konfiguracyjne i parametryzacyjne serwisu, jak również wesprzeć Cię w zakresie przygotowania treści i dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia sprzedaży w sieci.

    Oferowane przez nas usługi obejmują:

    • opracowanie treści do stron informacyjnych, takich jak: regulamin, polityka prywatności, koszty dostawy, gwarancje, serie, kontakt, pomoc (doradztwo lub wykonanie);
    • przygotowanie projektu architektury informacji;
    • konfiguracja wyglądu/układu poszczególnych stron serwisu – szablony, liczba kolumn, rodzaje czcionek itp.;
    • spersonalizowanie układu poszczególnych podstron serwisu (usługa nie obejmuje modyfikacji layout’u graficznego);
    • opracowanie zasad kategoryzacji kartotek produktów oraz Klientów (doradztwo lub wykonanie);
    • doradztwo w zakresie konfiguracji kampanii promocyjnej w systemie;
    • pomoc w wyborze firmy kurierskiej spośród partnerów współpracujących z nami na preferencyjnych stawkach;
    • dodatkowo: audyt poprawności konfiguracji, przygotowania i wykonania e-sklepu przed jego komercyjną premierą;
    • dodatkowo: pakiet szkoleń i zdalnych konsultacji poświęconych możliwościom panelu administracyjnego WAPRO B2C.

    Usługi graficzne

    Twój sklep internetowy spotka się z zainteresowaniem użytkowników, gdy obok licznych funkcjonalności i intuicyjnej obsługi, przykuje ich uwagę również atrakcyjną szatą graficzną. Dlatego szeroki wachlarz naszych usług przewiduje także różnorakie usługi graficzne – począwszy od podstawowych, przez rozszerzone, aż po indywidualne rozwiązania – by nadać Twojemu e-sklepowi wyjątkowy, a jednocześnie zgodny z Twoimi oczekiwaniami i preferencjami wygląd.

    Twoje profity:

    • atrakcyjny wizualnie e-sklep
    • szeroki pakiet usług graficznych, od podstawowych po indywidualne
    • e-sklep przyciągający uwagę klientów wyjątkowym wyglądem

    Pakiet podstawowy

    W ramach pakietu usług podstawowych oferujemy Ci pomoc w wykorzystaniu „Modułu Zarządzania Wyglądem” WAPRO B2C. Dzięki temu dowolnie zmodyfikujesz szatę graficzną Twojej witryny sprzedażowej w ramach standardowo dostępnych szablonów.

    Pakiet rozszerzony

    Jeśli Twoje oczekiwania wobec graficznej oprawy e-sklepu wykraczają poza zestaw standardowych szablonów, oferujemy Ci możliwość zdefiniowania własnego arkusza stylów CSS. W ten sposób nowe moduły graficzne staną przed Tobą otworem.

    Indywidualny projekt graficzny serwisu

    Dostęp do rozwiązań niestandardowych również jest w zasięgu Twoich możliwości. Gdy zdecydujesz się na indywidualny projekt graficzny Twojego serwisu, we współpracy z agencją kreatywną przygotujemy dla Ciebie niepowtarzalny i zgodny z Twoimi preferencjami layout e-sklepu.

    Wykonanie dodatkowych materiałów graficznych

    Wygląd swojego sklepu internetowego możesz modyfikować w dowolny sposób. Wszystko to dzięki oferowanej przez nas usłudze wykonania dodatkowych elementów graficznych. Jeśli okaże się, że potrzebujesz nowych przycisków, ikon, logotypów, bannerów reklamowych lub tła, możemy przygotować je na Twoje życzenie.

    Usługi dodatkowe SEM / SEO

    Internet obfituje w ogrom treści, którymi codziennie bombardowany jest internauta. Osiągniesz więc sukces w sieci, gdy zdołasz zwrócić na siebie jego uwagę. W tym celu oferujemy Ci szeroki zakres działań reklamowych, dzięki którym wypromujesz swój sklep i zwiększysz rozpoznawalność swojej marki.

    Korzyści:

    • lepsza widoczność Twojej witryny w sieci, przekładająca się na wyższą sprzedaż
    • kampanie reklamowe przygotowane przez najlepszych specjalistów
    • analiza danych liczbowych poparta wnioskami i sugestiami na przyszłość

    Pozycjonowanie na Mapach Google - by oddziaływać na lokalnych klientów

    Wielu internautów szuka produktów czy usług w swojej okolicy i szybciej niż inni decyduje się na zakup. Jeśli chcesz skutecznie podbić rynek lokalny, nasi specjaliści pomogą Ci wypozycjonować Twój e-sklep na Mapach Google, by przykuć uwagę klientów, którzy mogą zechcieć odwiedzić Twój sklep osobiście. W tym celu oferujemy Ci możliwość dołączenia do Google + Lokalnie – serwisu prezentującego wizytówki firm z najbliższej okolicy, dostępne nie tylko dla posiadaczy komputerów, ale i coraz liczniejszej grupy użytkowników smartphone’ów. Możesz skorzystać z opcji:

    • pakiet startowy Google + Lokalnie – stworzenie profesjonalnych treści na wizytówkę i połączenie jej z kontem administracyjnym, by zarządzać obecnością wizytówki w sieci;
    • pozycjonowanie wizytówki firmy na Mapach Google - prowadzenie działań skutkujących poprawą widoczności wizytówki firmy w wynikach wyszukiwania.

    Google Analytics – by poznać zachowania klientów

    Najlepsze decyzje biznesowe to takie, które opierają się na twardych danych. Świadczone przez nas usługi w zakresie Google Analytics dostarczą Ci nie tylko liczbowych zestawień dotyczących zachowania użytkowników Twojego e-sklepu. Przede wszystkim zapewnią Ci one dostęp do pogłębionej analizy danych z Google Analytics wraz z wyciągniętymi przez nasz zespół wnioskami i sugestiami, jakie działania wdrożyć, by podnieść efektywność sprzedaży w Twoim sklepie internetowym. Tylko od Ciebie zależy, czy zechcesz przeobrazić te wnioski w realne zyski. Skorzystaj z możliwych usług:

    • raport wydajności e-commerce – przygotowanie analizy skuteczności dotychczasowych działań na podstawie danych z modułu e-commerce wraz ze wskazówkami i rekomendacjami, jak podnieść wydajność i zyski z e-sklepu;
    • konfiguracja obsługi wielu domen – modyfikacja rozwiązań stosowanych na Twojej stronie www tak, by możliwa była pełna wymiana danych pomiędzy systemami analitycznymi a sklepem WAPRO B2C, co pozwoli na gromadzenie danych dotyczących konwersji z wielu źródeł.

    Kampanie linków sponsorowanych – by przyciągnąć Klienta

    Swój nowo uruchomiony sklep możesz błyskawicznie zapełnić klientami, gdy skorzystasz z profesjonalnie przygotowanej kampanii reklamowej w wyszukiwarce. Taka kampania rusza zaraz po uruchomieniu, działa w modelu "cost per click" (płatność za kliknięcie), więc płacisz tylko za sprowadzonych na stronę klientów oraz jest elastyczna i może być uruchamiana tylko okresowo. Oferujemy Ci ją w dwóch modelach:

    • full-service – przygotowanie i zarządzanie kampanią po stronie naszej agencji
    • self-service – przygotowanie i uruchomienie kampanii po stronie agencji, natomiast prowadzenie Po Twojej stronie.

    Jeśli zależy Ci na całkowitym powierzeniu działań reklamowych w ręce specjalistów, wybierz model full-service. Natomiast gdy cenisz sobie samodzielność, opcja self-service jest idealna dla Ciebie. Dodatkowo możesz skorzystać z profesjonalnych szkoleń z atrakcyjną zniżką.

    Pozycjonowanie Twojego WAPRO B2C – by klient Cię dostrzegł

    We współpracy z naszymi specjalistami możesz też wypozycjonować swój sklep w wynikach wyszukiwania. Gwarantujemy Ci, że im wyższe miejsce na liście wyszukanych stron zajmie Twoja witryna, tym większa ilość potencjalnych klientów dostrzeże ją i odwiedzi. A koszty ich pozyskania okażą się zaskakująco niskie. Oferujemy Ci następujące usługi w tym zakresie:

    • optymalizacja WAPRO B2C – wdrożenie w witrynie wskazówek, które umożliwią wyszukiwarkom łatwiejsze „zrozumienie“, jaki asortyment sprzedaje Twój sklep;
    • pozycjonowanie WAPRO B2C – działania skutkujące poprawą pozycji linku w wynikach wyszukiwania. Dopiero wyświetlenie na pierwszej stronie będzie wiązać się z opłatą.

    Kampanie remarketingowe - by klient powracał

    Na podjęcie ważnej decyzji potrzebujesz czasu? Twoi klienci też. Niektórzy decydują się na zakup dopiero przy piątej wizycie na stronie. Dlatego kampanie remarketingowe przypominają im o Twoim e-sklepie, pobudzając do zakupu. W naszej ofercie znajdują się da rodzaje usług w tym zakresie:

    • full-service – przygotowanie i zarządzanie kampanią po stronie naszej agencji
    • self-service – przygotowanie i uruchomienie kampanii po naszej stronie, prowadzenie – po Twojej stronie. To opcja dla Klientów ceniących sobie samodzielność, których możemy wesprzeć szkoleniami pokazującymi, jak efektywnie i skutecznie prowadzić takie kampanie.

    Usługi dodatkowe SEM / SEO dla sklepów w serwisie abstore.pl realizuje agencja Marketing Online Centrum Promocji Internetowej

    WAPRO B2C/B2B - przykładowe wdrożenia platformy e-commerce

    Filmy instruktażowe WAPRO B2C / B2B

    Szukaj wśród filmów

    Webinarium abStore B2B Webinarium abStore B2B

    Webinarium abStore Webinarium abStore

    • 1
    Brak wierszy zapytania

    Historia zmian w wersjach platformy WAPRO B2C/B2B

    B2C / B2B

    Zamów online lub dowiedz się więcej Masz pytania? Nasi konsultanci chętnie pomogą!
    22 702 89 02 od poniedziałku do piątku w godz. 8-16

     

    Oferujemy 7 linii produktowych
    dostosowanych do Twoich potrzeb

    Pobierz demo Kup Pobierz aktualizacje