Dlaczego Asseco WAPRO?

Obniżenie kosztów zarządzania dzięki automatyzacji pracy

Jednym z głównych rodzajów kosztów we wszystkich firmach są koszty osobowe. Dzięki wdrożeniu systemów informatycznych możliwe jest ich obniżenie na skutek automatyzacji pracy. Zwiększa ona wydajność pracowników, co pozwala na zaoszczędzenie czasu i wykonanie większego zakresu prac lub ograniczenie ilości etatów. Szybciej wykonane zadania to także krótsze zaangażowanie innych zasobów, takich jak urządzenia, powierzchnia biurowa czy energia elektryczna. To wszystko może wydatnie zmniejszyć koszty działalności przedsiębiorstwa.

Oprogramowanie Asseco WAPRO pozwala na zautomatyzowanie pracy w wielu obszarach, do których należą m.in.

  • Rejestrowanie danych w programach – programy zawierają liczne automaty pozwalające usprawniać proces wprowadzania informacji. Na przykład system Sprzedaż i magazyn WF-Mag umożliwia automatyczne tworzenie transakcji handlowych w oparciu o wcześniejsze zamówienia, automatyczne tworzenie dokumentów magazynowych czy kasowych dokumentów zapłaty na podstawie faktur. Aplikacja oferuje także specjalną funkcjonalność optymalizującą szybką sprzedaż detaliczną. Wszystkie funkcje programów Asseco WAPRO można wywoływać bezpośrednio z klawiatury bez konieczności używania myszki. Znakomicie przyspiesza to pracę użytkownika.
  • Obsługa cyklicznych, powtarzalnych operacji – jest domeną przede wszystkim w programach finansowo-księgowych, np. Finanse i księgowość WF-FaKir ale ma zastosowanie także w systemie kadrowo-płacowym Kadry i płace WF-Gang (listy płac, czas pracy, urlopy, zwolnienia) czy w programie do obsługi środków trwałych Ewidencja środków trwałych i amortyzacji WF-bEST (amortyzacja, ulepszenia, likwidacje).
    System WF-FaKir posiada przykładowo szereg mechanizmów automatyzujących pracę działu księgowego. Należą do nich automaty pozwalające szybko i sprawnie księgować dokumenty (niejednokrotnie tworząc je w pełni automatycznie) oraz automaty księgujące, pozwalające dokonywać (wg definiowalnych harmonogramów) stosownych przeksięgowań na koniec okresów obrachunkowych, rozksięgowywać koszty i przychody w czasie, czy też automatycznie rozliczać rozrachunki.
  • Wymiana danych pomiędzy programami Asseco WAPRO odbywa się w sposób całkowicie zautomatyzowany. Każda pojedyncza informacja wprowadzana jest tylko raz, a później albo wykorzystywana przez wszystkie programy, albo automatycznie przenoszona pomiędzy nimi. Zasady przenoszenia takich informacji mogą być konfigurowane przez użytkownika. (Można np. określić na jakie konta księgowe będą trafiać dokumenty związane z konkretnym zdarzeniem gospodarczym).
  • Organizowanie pracy oraz rezerwowanie niezbędnych zasobów materialnych (na przykład samochodów, urządzeń, sal konferencyjnych, itp.) oraz osobowych (prelegenci, wykładowcy, itp.) to silna strona kolejnego produktu w ofercie rozwiązań Asseco WAPRO – programu Zarządzanie relacjami z klientami WF-CRM. System pozwala przydzielać użytkownikom zadania do wykonania i powiązać z nimi zasoby firmowe wraz z automatyczną kontrolą tych powiązań (np. w przypadku zmiany terminów spotkań czy innych zaplanowanych zadań).
  • Wszystkie produkty Asseco WAPRO wyposażone są w zaawansowane filtry oraz mechanizmy analizy danych pozwalające szybko i wygodnie uzyskać wszystkie niezbędne informacje w oczekiwanym przez użytkownika układzie. Dla najbardziej wymagających dostępny jest program Analizy wielowymiarowe WF-Analizy, który umożliwia pobieranie informacji z innych aplikacji. Dane są udostępniane w postaci wielowymiarowych analiz opartych o tabele przestawne MS Excel.

  • Systemy Asseco WAPRO umożliwiają ponadto proces gromadzenia i porządkowania wszechstronnej wiedzy pracowników związanej z działaniem firmy, tak aby stawała się ona jej kapitałem. Wiedza ta może być efektywnie wykorzystywana przez inne osoby, i co najważniejsze nie „znika” wraz ze zmianami kadrowymi. W ten sposób przedsiębiorstwo oszczędza czas i pieniądze, unikając konieczności szkoleń nowych pracowników, którzy są w stanie szybko i sprawnie przejąć obowiązki swojego poprzednika.

    „Wdrożenie nowoczesnego oprogramowania poprawiło wiele procesów w firmie, przez co praca stała się łatwiejsza i wygodniejsza. Szybkość fakturowania wzrosła o 40 procent, zaś wyszukiwanie informacji o 50 procent.” - mówi właściciel PW AWA Pan Andrzej Ogonowski
    Więcej o wdrożeniu w PW AWA

 

Oferujemy 7 linii produktowych
dostosowanych do Twoich potrzeb

Pobierz demo Kup Pobierz aktualizacje